A Chevrolet Camaro új arca
A Chevrolet bizonyos modelljei felújításán dolgozik és a Camarót is szike alá fektette. Az átszabott fizimiskájú izomautó pedig nem mindenkinek fogja elnyerni a tetszését. A műszaki tartalom persze korszerűsödött, megjelent a palettán egy új 2 literes turbómotor és egy 10-fokozatú automata váltómű is.
A frissített Camaro átdolgozott orr-részt és fart vonultat fel. Átrajzolták a motorháztetőt, a hűtőmaszkot, az alsó hűtőrácsot és a fényszórókat, amelyek immár teljes LED-es kivitelben is elérhetők. Ahogy eddig, az egyes modellek jól megkülönböztethetők egymástól, az LS/LT, RS és SS kivitelek másképpen néznek ki. Az SS a legsportosabb, plusz légterelőkkel a lökhárítón, szellőzőkkel a géptetőn és “üres” csokornyakkendő emblémával, amelyen szabadon átáramlik a levegő. Hátul új stílusúak és teljesen LED-esek a lámpák, és verziótól függően hangsúlyos diffúzort és oldalankénti dupla krómozott kipufogóvégeket látunk. A könnyűfém kerekek kínálatát is felfrissítették, számos új 19-es és 20-as garnitúra közül lehet választani.
A pályaalkalmasságot kínáló 1LE modellek mezőnyében új a 2 literes négyhengeres benzinmotorral szerelt Camaro Turbo, amely 50:50 százalékos súlyelosztással és egyedileg hangolt, megerősített felfüggesztéssel érkezik. Motorja 275 lóerős és 400 Nm nyomatékú, amely hatfokozatú manuális váltón keresztül szabadítható rá a hátsó abroncsokra. A sofőr három különböző sportos vezetési üzemmód közül választhat, és rajtprogram is a rendelkezésére áll.
A 2019-es modellévű Camaro infotainment rendszerek és biztonsági asszisztensek terén is előre lépett. A sztenderd rendszer 7 colos érintőképernyőt kap, míg a fejlettebb verzió 8 colos kapacitív kijelzővel érkezik. Alapáron jár az autóhoz ráfutásgátló is.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)