/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Dízelt kap a világ legolcsóbb autója

2014. január 02. 14:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Az Indiai Autó Expón mutatkozik be a Tata Nano dízel változata, mellyel együtt egy új szedán és csapott hátú modellről is lerántja a leplet a cég.

A világ legolcsóbb autójaként számon tartott Tata Nano motorpalettája tovább bővül, ráadásul egy gázolajos egységgel.

Az Európába túlságosan magas átalakítási költségei miatt nem kerülő kisautót eddig kétféle kereplővel lehetett elérni. Az egyik egy 624 köbcentiméteres 38 lóerőt (28 kW) produkáló benzines változat, míg a másik egy ugyanekkora, de CNG-vel is üzemeltethető (bi-fuel) egység 33 lóerővel (24 kW). A februárban esedékes Indiai Autó Expón azonban az eddigiekhez csatlakozik egy kéthengeres turbódízel 800 köbcentis hengerűrtartalommal és 45 paripás (33 kW) teljesítménnyel, valamint mindössze 2,5-2,8 literes átlagfogyasztással száz kilométerenként.

Ám más meglepetéseket is tartogat az indiai gyártó a közeljövőben, melyek közül kiemelendő egy új csapott hátú, illetve egy szedán négykerekű megjelenése. Mindkét modell a már létező – és eddig a Vista és Manza által használt – X1 padlólemezre fog épülni. A kisebbik változat a Tata európai designstúdiójában készül és a Fiat-féle 1.3 literes MultiJet dízel, vagy egy újonnan kifejlesztett 1.2 literes turbós benzines hajthatja, míg a szedán egy alig 4 méter hosszú, a Manzát idén leváltó kisautó lesz szintén az előbb említett két motorral.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/