/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Durva Cliót épített a Renault

2016. május 27. 15:50   |   Autoblog
címkék:  

Stílusosan, Monacóban mutatkozott be minden idők legerősebb Renault Clio RS modellje, egyelőre koncepció formában. A kiszélesített, igen harciassá tett karosszériába a Megane RS Trophy 275 lóerős turbómotorját szerelték.

Az extrém Clio RS 16 mindössze 5 hónap alatt készült el a Renault Sportnál; ez elegendőnek bizonyult a csapata számára, hogy helyet találjon a 2 literes turbómotornak, a váltóműnek és a hűtőrendszernek a kisméretű karosszériában. Hivatalos adatok nincsenek róla, hogy milyen menetteljesítményeket biztosít a 275 lóerős és 360 Nm nyomatékú erőforrás, de sejtjük, hogy a brutális Clio megelőzi a világ egyik leggyorsabb fronthajtású autójának számító Megane RS Trophy-t is.

A szakemberek beépítették a Megane RS Trophy 275 teljes hajtásláncát a Clióba, majd ehhez hangolták a felfüggesztést. A felnik 19 colosak, akárcsak a csúcs-Megane esetében. Nagy figyelmet fordítottak a megfelelő hangzásra is, ezért egy Akrapovič rendszert installáltak az autó alá.

A Clio RS 16 60 mm-rel szélesebb a sima RS-nél, nagyméretű hátsó szárnyat hord és számos egyedi stíluselemet kapott. Ilyenek például a kockás zászlót mintázó LED-es nappali fények, valamint a feketére festett hűtőmaszk és márkaembléma, illetve tükörházak. A külső fényezés a Renault jellegzetes Sirius sárgája.

A monacói bemutatkozás után a Renault Clio RS 16 a Goodwoodi Sebességfesztiválon is tiszteletét teszi majd. Sorozatgyártásáról egyelőre nem tudunk.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/