/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy puritán Porsche 911

2017. október 23. 18:45   |   Autoblog
címkék:  

A Porsche új modelljével ismét azokat szolgálja ki, akik a vezetés tiszta élményét keresik egy nem túlságosan erős, kézi váltós, sperrdiffis, extrákkal nem teletömött sportkocsi volánjánál. Az új Carrera 911 T pontosan ilyen, a Carrera bázismodellen alapul, de váltóáttételei rövidebbek, mechanikus differenciálzár van benne és sportfutóművön gördül. Már előrendelhető.

A Porsche a 911 Carrera T-vel ismét egyik ikonikus múltbéli modelljéhez nyúlt vissza, az 1968-ban megjelent 911 T-hez. Visszahozza annak puritán koncepcióját: tömege alacsonyabb, váltóáttételei rövidebbek, hátsó tengelyébe pedig mechanikus differenciálzárat építettek, így intenzívebb vezetési élményt nyújt.

A 911 Carrera T-be – T, azaz Touring – számos olyan berendezést is beépítettek, ami normális esetben a Carrera alapmodellhez nem érhető el. Ilyen a PASM adaptív sportfutómű, ami 20 mm-rel ülteti meg a karosszériát, a Sport Chrono csomag, a rövidített váltókar és a Sport-Tex anyaggal bevont sportülések. Felárért hátsókerék-kormányzás is kérhető az autóhoz.

Odafigyeltek a súlycsökkentésre is: a 911 Carrera T hátsó oldalablakai és szélvédője vékonyított üvegből készültek, a kilincseket ajtóbehúzókkal helyettesítették, a kabin szigetelését csaknem teljesen száműzték, emellett a hátsó üléseket és az infotainment rendszert is kivették az autóból. (Utóbbi kettőt külön kérésre visszarakják). A 911 Carrera T menetkész tömege végül 1425 kilogramm lett, így 20 kilóval könnyebb egy hasonló felszereltségű 911 Carreránál.

A 911 Carrera T kívülről az extra első spoilertoldatáról, Agate szürkére festett Sport Design külső tükörházairól és 20 colos, titánszürke Carrera S kerekeiről ismerhető fel, de a „911 Carrera T” logók is árulkodóak. Alapteratozék a sport kipufogórendszer is, amely középen kivezetett fekete végződéseket kapott. Az utastérbe a sportülések helyett rendelhetők rendes kagylóülések, a sportkormányra pedig rátették a menetmód választó gombot. A rövidített váltókaron látható piros kapcsolási rajz a Carrera T exkluzív jellemzője. A modell egyedi belső csomaggal is konfigurálható, ekkor sárga, piros vagy ezüst varrás oldja a feketeséget.

A 911 Carrera T-t egy 3 literes biturbó bokszermotor hajtja, 370 lóerős teljesítménnyel és 450 Nm-es nyomatékkal, amelyet az 1750-5000-es fordulatszám-tartományban szolgáltat. A rövidebb hátsó tengelyáttételnek és a mechanikus differenciálzárnak köszönhetően a 911 Carrera T mindössze 4,5 másodperc alatt gyorsul fel százra (-0,1 mp) és 15,1 másodperc alatt eléri a kétszázas tempót. Rendelhető hozzá PDK duplakuplungos váltómű is, ekkor a százas sprint csupán 4,2 másodpercet vesz igénybe, a kétszáz pedig 14,5 másodperc alatt van meg. Mindkét szerkezettel 290 km/óra a végsebesség.

Az új Porsche 911 Carrera T 2018 januárjában lép piacra, de már előrendelhető. Németországi alapára 107 553 euró.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/