/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (6) |
| Több

Egy Volkswagen, amivel világgá mennénk

2017. augusztus 30. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Volkswagen Haszonjárművek a nemzetközi kempingautó szektor legnagyobb éves rendezvényén, a düsseldorfi Caravan Salon 2017 rendezvényen állította ki a California modell nagy testvérét, a Crafteren alapuló California XXL Conceptet. A 6,2 méter hosszú jármű világjáróknak készült, négy ember szállítására és elszállásolására alkalmas.

Teljesen új a California XXL Concept, amely az új Crafteren alapszik, és amely az egyik legkorszerűbb, kényelmesen és biztonságosan vezethető jármű, hatékony motorokkal és számos vezetői segédrendszerrel. Panorámatetejével, az ágyat is tartalmazó megnövelt hátsó terével, a gyermekágy számára külön fülkével, összkerékhajtással, légrugózással és az újragondolt belső térrel ez a tanulmányautó megmutatja, hogy a California nagyobbik testvére hogyan fog kinézni a jövőben.

A California XXL lökhárítótól lökhárítóig 5986 mm hosszú, 3640 mm-es tengelytávval bír és 2030 mm széles, ám a kilincsek vonala fölött megnyújtott hátsó része 6238 mm-re gyarapítja a teljes hosszát. Hátul ugyanis egy teljes méretű ágyat alakítottak ki benne, ahol két felnőtt is elhelyezkedhet. Magassága is tetemes, 2,9 méter. Legfelül egy kisebb   hálófülkét alakítottak ki, ami alatt még mindig 2,2 méteres belmagasság marad. A California XXL a helykihasználás mestere; vizes blokkja kihúzható, hátsó ágya pedig pillanatok alatt összehajtható, megnövelve az étkezőt vagy az életteret.

A belső tér nappal fényben fürdik az 1,1 méter széles és 3,7 méter hosszú panorámatetőnek köszönhetően, este pedig a több színben választható hangulatvilágítás használható. A teljesen felszerelt konyha jóval nagyobb, mint általában az ekkora méretű kempingautókban, pultja 1,1 méteresről 2 méteresre terjeszthető ki. A fedélzeten két 50 literes hűtőszekrényt is elhelyeztek. A zuhanyzóval és WC-vel felszerelt vizes blokk használaton kívül nem nagyobb egy szekrénynél (60 x 60 cm), ha viszont szükség van rá, kibővíthető és megfelelő személyes teret biztosít (120 x 60 cm).

A California XXL másik trükkje, hogy első ülései 180 fokban elfordíthatók. A vizes blokk falához is telepítettek két ülést, így a szembe fordított első ülésekkel egy kellemes társalgó hozható létre, méretes asztallal. A kabin hátuljában egy 2 méter hosszú és 1,7 méter széles ágy alakítható ki, amely igény szerint hűthető vagy fűthető. Az ágy fölötti polcba digitális projektort is szereltek, ami a vizes blokk fehér falára vetíti a mozgó- vagy állóképet. Az autó tetején gyerekeknek ideális, 1720 mm hosszú és 1320 mm széles, létrával megközelíthető hálófülkét alakítottak ki. A California XXL négy évszakos kempingautó, ugyanis rendelkezik nagyteljesítményű állófűtéssel és padlófűtéssel is.

A hajtásláncnak sem jelent nagy kihívást a téli időszak, mert a California XXL Concept 4MOTION összkerékhajtással szerelt, ahol a Haldex kuplung szabadon variálja a hajtónyomatékot a tengelyek között. A járművet Euro 6-os 2 literes TDI motor mozgatja, 177 lóerős teljesítménnyel és 410 Nm nyomatékkal (1500-2000 ford./percnél). A járműbe emellett olyan pneumatikus felfüggesztést építettek, ami képes a lengéscsillapítók egyenkénti szabályozására, így a karosszéria mindig vízszintesen állhat.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Agárdi Sándor
2017-08-30 - 20:18

Nekem volt egy régebbi lakóbuszom Volkswagenben és volt még 9 másik Volkswagen típusú járművem is, de mikor új volt már akkor is olyan megbízhatatlan volt, hogy még a szomszéd városban sem mertem vele elindulni. -Nagyon szép, de nekem soha többet ez a márka nem kell.

Umberto
2017-08-30 - 22:13

Ha nekem van egy megbízhatatlan járgányom, akkor abból nem fogok venni többet egyet sem. Tehát a te történeted valahol sántít kedves Sándor. Esetleg az lehet a magyarázat, ha mazochista vagy.

Umberto
2017-08-30 - 22:18

Egyébként a Volkswagenről nekem egészen más tapasztalataim vannak. Egyszerűen széthajthatatlan megbízható járművek. Jelenleg is büszke tulajdonosa vagyok 9 haszon és 5 szémélygépkocsijuknak.

Holvai Mihály
2017-08-31 - 20:22

Én Golf 1 -el kezdtem ,most Golf 7 esel járok.Soha nem hagyott cserben sem itthon sem külföldön.Én is kedvelem ezt a márkát.Remélem a 8-as Golfot is terelgethetem két év múlva.

Toto Tito
2017-09-01 - 15:10

A wv egy csaló autógyártó. Eddig se voltam nagy híve, tulajdonképpen egy golf ugyanazt tudja mint egy astra vagy focus(szerintem a focus jobb is, szebb is mint a hatezer éve ugyanúgy kinéző golf) jóval drágábban. A szervize , alkatrészára horror, másban meg nem jobb bármelyik középkategóriásnál. Tehát én nem vennék VW-t meg Audit akkor sem ha hozzámvágnák. Tulajdonképpen el lehet mondani, hogy ezek ugyanazok az autók a skodától a seaton és vw-en keresztül az Audiig. Ugyanaz az alváz, ugyanazok az alkatrészek, ha valami kell hozzá horror áron. Elmondható, hogy ezek az autógyártók selejt termékei mind ugyanúgy néznek ki kicsi eltéréssel. Egy skodát, ha nem lenne jelvény rajta, össze lehetne téveszteni egy 2002-ben gyártott Audi A4-el. Egy mostani A3-at meg egy A8-al. Egy csaló gyártó ugyanúgy kinéző termékei ezek. Hogy Magyarországon ennek ellenére miért istenítik ennyire, azt meg a jóisten sem tudja megmondani. Talán ezért mert nem futja Infinitire, Lexusra, Mercire meg BMW-re, amik már autónak nevezhetők.


*/