/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Elegánsabb lett a Peugeot 301

2016. november 25. 13:15   |   Autoblog
címkék:  

A Peugeot modernizálta klasszikus háromdobozos szedánját, amiből 2012-es bemutatása óta már 360 ezer darabot gyártott. A 301-es a márka aktuális formavilágához illeszkedő front- és farkiképzést kapott, új infotainment rendszert építettek bele, emellett sokat fejlődött konnektivitás terén is. A motorpalettán megjelent a háromhengeres benzines turbómotor.

A Peugeot 301 tagadhatatlanul komolyabb és elegánsabb autó benyomását kelti az új függőlegesen álló hűtőrács, a széles alsó légbeömlő, a lemezbe süllyesztett fényszórók, a kidomborított motorháztető, továbbá az oroszlán karmaira emlékeztető hátsó LED-es lámpák révén. A fényszórókból kiinduló karaktervonal végigfut a jármű oldalán, ráirányítva a figyelmet a 2,65 méteres tengelytáv által szavatolt tágas utastérre.

Ez a 301 legnagyobb ütőkártyája. Az utastér elöl-hátul tágas és kényelmes, akár öt embernek is, 1,4 méteres könyökszélességgel és 12-26 centiméteres hátsó lábtérrel, ami a szegmens legjobbja. A csomagtér öblös, 506 literes, a hátsó üléstámlák 60/40 arányú ledöntésével pedig 1332 literesre bővíthető. A letisztult, igényes kialakítású műszerfalon újdonság a 7 colos kapacitív érintőképernyő, amely az új infotainment rendszer lelke. Az alapvető funkciókon felül a TomTom navigáció és a tolatókamera interfészeként is szolgál. Okostelefon integrációra is lehetőség van, USB, Bluetooth vagy Mirror Screen segítségével.

Az átfazonírozott 301 motorpalettáján is találunk újdonságot, mégpedig a márka már több mint egymillió autójában működő PureTech háromhengeres benzinmotort. Az 1,2 literes aggregát 82 lóerőt és 118 Nm nyomatékot mozgósít, ötfokozatú manuális váltóval 12,9 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/órára. Utána következik az 1,6 literes, 115 lovas VTi erőforrás, ötgangos kézi vagy hatsebességes EAT6 automataváltóval. A nulla-százas gyorsulás itt már 9,4 másodperc. A dízelmotor-választék kéttagú. A 100 lovas BlueHDi aggregát a korszerűbb, Euro 6-os normájú és csupán 3,9 litert fogyaszt átlagban.

Az új Peugeot 301 a spanyolországi Vigóban készül majd.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/