/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Elkészült a Porsche kombija

2017. március 02. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

Új karosszériaváltozattal bővül a Porsche Panamera modellcsalád, érkezik a kombi kivitel. A Panamera Sport Turismo a legpraktikusabb, legjobban használható tagja lesz a sorozatnak, akár öt üléssel, 520 literes csomagtérrel és lehajtható hátsó üléstámlákkal. A Genfi Autószalonon debütál és októberben kerül a márkakereskedésekbe.

Műszaki és dizájn szempontból a Sport Turismo megkapja a tavaly bevezetett új Panamera összes innovációját. Ilyen a digitális műszerpult, az összes fejlett vezetői segédrendszer, a hátsókerék-kormányzás, az elektronikus vezérlésű adaptív felfüggesztés és összkerékhajtás, továbbá az erőteljes hajtásláncok. Az S kivitelekben emellett a háromkamrás adaptív légrugózás is alapáron jár.

Akárcsak a kupés farral bíró szedánt, úgy a Sport Turismo kombit is dinamikus arányok jellemzik. A jármű 5049 mm hosszú, 1428 mm magas és 1937 mm széles, a tengelytávja 2950 mm-es. Túlnyúlásai rövidek, kerekei pedig hatalmasak, 21 hüvelykesek. A B-oszloptól hátrafelé a Sport Turismo egyéni kialakítású, hosszan hátranyúló tetővel, meredeken lejtő farral és a vállrészbe kupés stílusban beleolvadó D-oszloppal.

A tető egy állítható légterelőben végződik; lapja a vezetési szituációtól és a beállított menetprogramtól függően háromféle szögben rögzíthető. Akár 50 kilogramm plusz leszorítóerőt is képes termelni a hátsó tengelyen. 170 km/órás sebességig a szárny -7 fokos szögben áll, a fölötti sebességnél teljesítmény állásba mozdul (+1%), fokozva a stabilitást. Ezt Sport és Sport Plus menetmódban, 90 km/órás sebesség fölött is mindig megteszi.

Az új Sport Turismo az első Panamera, amelyiket három hátsó üléssel is fel lehet szerelni. A két szélső formázott szék, de közöttük egy harmadik utas is helyet foglalhat. Opcióként a kocsi négyüléses kivitelben is megvásárolható lesz, két különálló, elektromosan állítható hátsó fotellel. A magasabb tető miatt a Sport Turismo a limuzinnál nagyobb hátsó fejteret kínál, s a csomagtere is öblösebb. A motorosan nyíló hátsó ajtó ráadásul széles nyílást tár fel, amelyen keresztül könnyű pakolni az autóba.

A csomagtér mérete a hátsó ülések felső pontjáig mérve 520 liter (E-Hybrid: 425 litres), 20 literrel nagyobb a szedánénál, az üléstámlákat 40:20:40 arányban lehajtva pedig 1390 literes sík padlójú raktér alakítható ki. Extraként poggyászrendező rendszer is rendelhető, beépített sínekkel, elválasztó hálóval és rögzítőszemekkel, plusz 230 voltos aljzattal.

A Panamera Sport Turismo máris rendelhető, bár a piaci bevezetésére októberig várni kell. Ötféle motorral választható. A Panamera 4 Sport Turismo (330 LE) alapára 97 557 euró, a Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (462 LE) 112 075 eurótól kapható, a Panamera 4S Sport Turismo (440 LE) 120 048 eurótól vihető el, a Panamera 4S Diesel Sport Turismo (422 LE) 123 975 eurót kóstál, míg az 550 lovas Panamera Turbo Sport Turismóért 158 604 eurót kell fizetni.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/