/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Először kerül 2.0 literes motor a 7-es BMW-be

2016. január 27. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A 7-es BMW modelltörténetében először kerül egy mindössze 2.0 literes, négyhengeres aggregát a géptető alá. A természetesen turbófeltöltővel ellátott parányi benzines szív 258 lóerővel hajtja meg a 730i nevű változatokat egyelőre csak Kínában és Törökországban.

Úgy tűnik, bizonyos országok igénylik a luxust, de a lehető legszerényebb teljesítmény/legkisebb adó megfizetése mellett – hisz minek egy 4-500 lóerős szörnyeteg, ha úgyse lehet kiautózni?

A piaci igényekre tökéletesen reagálva, először vezeti be a BMW a 7-es sorozatban a 2.0 literes négyhengeres benzinmotort, amelyet ráadásul turbófeltöltővel szerel. Az egyelőre csak Kínában és Törökországban megjelenő, 730i névre keresztelt modellváltozatba a Mini Cooper legerősebb, JCW variánsából és a BMW 225i/330i modellekből ismerősB48-as motorcsaládba tartozó 16 szelepes benzinégető kerül 258 lóerő és 400 Nm társaságában.

A méret ellenére impozáns számoknak köszönhetően a gyorsulást 6,2 másodpercre, míg a végsebességet 250-re lőtték be a németek. A hátsó kerekekre a ZF nyolcfokozatú automatája továbbítja az erőt, így a fogyasztás is kedvező maradhat, állítólag 5,7 literes átlagfogyasztással, és 133 grammos kilométerenkénti emisszióval el lehet közlekedni a belépő szintű Bömössel.

Ami az árakat illeti, Törökországban 193 698 eurónak, azaz 60 millió forintnak megfelelő összegért lehet hozzájutni a luxuslimuzinhoz, de ott mindegyik változat ára jóval magasabb a magyarországinál, itthon ugyanis az alapot jelentő 730d 26,6 millióról indul.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/