/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Érkeznek az összkerekes új Porschék

2015. október 07. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Minden harmadik Porsche 911 vevő összkerékhajtású változatot választ. Biztosan örülni fognak az új Carrera 4 és Targa 4 modelleknek, amelyek vadonatúj turbómotorral és továbbfejlesztett összkerékhajtási rendszerrel érkeznek. Januártól vásárolhatók meg.

A friss, összkerékhajtású 911 Carrera modellek nemcsak az új generációs 911 összes új külső módosítását kapták meg, de egyedi megkülönböztető jegyeket is viselnek. A hátsó lámpák közötti fénycsík például esetükben háromdimenziós hatású, a hátsó sárvédők pedig 44 milliméterrel toldják meg a far szélességét, ahogy az előző Carrera 4 generáció esetében. Új dizájnelemek a négypontos nappali fénnyel kiegészített fényszórók, továbbá az átalakított hátsó szellőzőrács és a lámpák, amelyek karakteres, négypontos formában felvillanó féklámpákat kaptak.

A Targa modell is magán viseli az új 911 jellegzetességeket, emellett megtartja az ős Targa modell B-oszlopot helyettesítő fém keretét, a kivehető tetőlemezt, valamint a C-oszlop nélküli körkörös hátsó szélvédőt. A puhatető gombnyomásra nyitható és csukható.

Az átdolgozott erőforrások mögött négy évtizednyi turbómotoros tapasztalat van; az új aggregátok teljesítmény, vezetési élmény és hatékonyság tekintetében is lenyűgöznek. A 911 Carrera 4 és 911 Targa 4 modelleket 3 literes hathengeres, biturbó erőforrás hajtja, 370 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal. Az S modellekben ugyanakkor az aggregát már 420 lóerőt és 500 Nm nyomatékot ad le, 20 lóerővel többet, mint az elődmodellben.

Az elektrohidraulikusan vezérelt összkerékhajtás jóvoltából az új 911 Carrera 4 jobban gyorsul, mint a hátul hajtó társai. A feláras PDK duplakuplungos váltóval és a Sport Chrono csomaggal a kupé 4,1 másodperc eléri a százas tempót (-0,4 mp), az S változat pedig 3,8 szekundum alatt zavarja le a feladatot (-0,3 mp).  A két kabrió modellnek ennél csupán kéttized másodperccel több időre van szüksége a százas sprinthez – ez csupán egy pislogásnyi idő. A legnagyobb sebesség modellváltozattól függően 287 és 305 km/óra között van. Emellett a fogyasztás Porsche hagyomány szerint mindük esetében alacsonyabb, a 911 Carrera 4 Cabriolet PDK 7,9 (-0,8 l), a 911 Carrera S Cabriolet és 911 Targa 4S PDK 8 literrel (-1,2 l) is beéri vegyes üzemben.

Az új 911 generációban megjelent a 918 Spyder modellből ismert menetmódválasztó körkapcsoló, amit a volánra költöztettek. A Normal, Sport és Sport plus beállítás mellett Individual, azaz egyéni beállítást is választhat a pilóta, ami hatást gyakorol a futóműre, az aktív motorfelfüggesztésekre, a PDK váltókarakterisztikájára és a sportkipufogóra. A négykerék-hajtási rendszer még gyorsabban és érzékenyebben reagál a 911 Turbo modellből átültetett technológiának köszönhetően. Az autó még stabilabban viselkedik, különösen forszírozott tempónál. Bár a sportfutómű 10 mm-t ültet az autón, az új generációs lengéscsillapítók nagyobb komfortot nyújtanak, ugyanakkor javítják az irányíthatóságot is. Extraként aktív hátsókerék-kormányzás is rendelhető.

Az utastérben a PCM infotainment rendszer új generációjával lehet találkozni, ami 7 colos érintőképernyőt kapott. Szériában tartalmazza a navigációt, és az okostelefonok integrálására is lehetőséget ad.

Az új Porsche 911 Carrera 4 és 911 Targa 4 2016. január végén debütál Németországban, 103 983 eurós indulóáron.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/