/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Fotókon a vadonatúj Honda CR-V

2018. február 28. 11:30   |   Autoblog
címkék:  

A Honda a Genfi Autószalonon rántja le a leplet a vadonatúj CR-V európai változatáról. A világ legnagyobb példányszámban eladott szabadidőautójának új generációja hétszemélyes kivitelben is elérhető lesz a hazai piacon is, nem mellesleg minőségét, megjelenését, belső kialakítását és kifinomultságát illetően is nagyot lépett előre.

Ráadásul minden eddiginél kifinomultabb felfüggesztés került az autó alá, így a vezetési élmény, a menetkomfort és a terepképességek terén is a legmagasabb színvonalat képviseli a modell.

A vadonatúj CR-V friss, szofisztikált megjelenéssel nyűgözi le környezetét, vonzerejét nemcsak a szélesebb, feltűnőbb kerékjáratok és az élesebb – motorháztetőn és sarkokon kialakított – kontúrok fokozzák, hanem a Honda új arculatához igazodó orr-rész is.

A vékonyabb A-oszlopok és a mélyen barázdált első-hátsó lökhárítók még látványosabbá teszik az összhatást, a padlólemez alsó felére rögzített borítás pedig szabályozza a levegőáramlást, egyszersmind megóvja az autót a külső behatásoktól. Szintén újdonság a Honda által fejlesztett, aktív hűtőrács rendszer, ami növeli az erőforrás, ezúttal az egész autó hatásfokát.

Az új belső dizájnt vízszintes rétegek határozzák meg, ezáltal szélesebbnek, tágasabbnak érződik a modell. A műszerfalról két darab 7”-os digitális kijelző tekint vissza a vezetőre, ehhez társulnak a logikusan elrendezett kezelőszervek, közöttük a légkondicionáló leegyszerűsített kezelőpanelje, amelyet a központi érintőképernyő alatt helyzetek el a Honda mérnökei.

A vadonatúj CR-V méretesebb, mint a kifutó generáció, és a hosszabb tengelytávnak, illetve a szélesebb kialakításnak köszönhetően nagyobb helykínálattal is kecsegtet. Minden utas kényelmesebben utazhat, és a szélesebb, mélyebb csomagtartó is több poggyászt nyel el. Méretnövekedésének és új, két helyzetben rögzíthető, sík padlójának köszönhetően ezentúl még nagyobb tárgyak szállíthatók a CR-V-ben, és az ötödik ajtó nyitásával-zárásával sem kell bíbelődnie a tulajdonosnak, hiszen motoros mozgatású. A 60/40 arányban osztott hátsó üléstámla egyetlen mozdulattal síkba dönthető.

A modell történetében először hétszemélyes utastérrel is kapható lesz a Honda CR-V. A háttámla akár 101 fokos szögbe is állítható, a hosszú utak is komfortosabban telhetnek. A harmadik sor megközelíthetőség szempontjából is példás, tudniillik széles nyíláson át szállhatnak be az itt utazók, és nem is kell magasra lépniük ahhoz, hogy bejussanak.

Az új CR-V az első európai Honda szabadidőautó, amihez hibrid hajtásláncot kínál a márka. Ez a modellváltozat a Honda által fejlesztett Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) rendszerre épül, ami egy Atkinson-ciklusú, kétliteres, benzines erőforrást és két villanymotort foglal magában. Az i-MMD nélkülözi a hagyományos váltót, a nyomatékot fix áttételű erőátvitel továbbítja a kerekekre, egyenletes nyomatékleadással segítve a kényelmes közlekedést.

Az 1,5 literes, benzines VTEC TURBO motort elismerésre méltó teljesítmény és gazdaságosság jellemzi, erejét hatfokozatú manuális váltó vagy extraként rendelhető CVT egység továbbíthatja a kerekekre.

A benzines és a hibrid kivitel alapváltozata egyaránt elsőkerék-hajtású, de mindkettő megrendelhető a Honda legújabb összkerekes hajtásláncával. A Real Time AWD névre keresztelt rendszer valódi terepképességekkel ruházza fel a CR-V-t, különösképpen, hogy a szabad hasmagasság 38 mm-rel megnövekedett; a benzines, összkerekes CR-V szabad hasmagassága 208 mm.

Az új Honda CR-V első, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt példányai 2018 őszén érkeznek a kereskedésekbe, míg a hibrid 2019 elejére várható.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/