Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Ismét piacvezető a Suzuki

2016. február 02. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

Tizenkét százalék fölé emelkedett a Suzuki piaci részesedése 2016 első hónapjában, amivel a márka ismét piacvezető Magyarországon. A Vitara továbbra is nagy sláger a vevők körében, a Swift és az S-Cross stabilan hozza a számokat, és egyre népszerűbb a Celerio is. Maga az autópiac is erősen kezdte az évet, januárban 14 százalékkal több autót helyeztek forgalomba, mint tavaly az első hónapban.

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének értékelése szerint 2016. január hónapban 5567 darab személyautót helyeztek forgalomba Magyarországon, ami a tavalyi év januári adatánál 14,1 százalékkal jobb. A januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból pedig 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel az eredménnyel átvette a magyar piac vezetését.

A sikerből az összes Magyarországon gyártott modell kivette a részét: Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos piacrésszel, és az S-Crossnak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos piacrészt könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az importmodell Celerio szintén a gázra taposott, és 26,67 százalékra növelte részesedését az A szegmensben.

Az elmúlt évben egyébként a Suzuki jelentősen növelte jelenlétét a magyar személyautó-piacon, és – elsősorban a Vitara kiugró sikerének köszönhetően (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) – összességében 9,72 százalékos piaci részesedést ért el. Az idei januári piacelsőség a tavalyi hazai szereplés remek folytatatása.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!