/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a fészliftes Audi RS 7 Sportback

2014. június 03. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Az Audi alig két héttel ezelőtt leplezte le ráncfelvarrt ötajtós kupéját, most pedig megnézhetjük a csúcsmodellt is. Az RS7 Sportback menetteljesítményei a régiek, megjelenése azonban az új LED-es lámpáknak köszönhetően kifinomultabb lett.

Az RS7 Sportback továbbra is remekül néz ki; hosszú motorházteteje, sportos ablakvonala és C-oszlopai, valamint meredeken hátraívelő teteje igen vonzóvá és karakteressé teszik. Ami változott, az a méhsejtmintás fekete hűtőrács és az alatta levő középső légbeömlő, amely immár a quattro feliratot viseli, de átrajzolták a lökhárítót és felkerültek az autóra a márka új LED-es fényszórói is. Felárért az RS7 felszerelhető az innovatív Matrix LED világítótestekkel is, amelyek dinamikus irányjelzőkkel, sötétített kivitelben érkeznek. A hátsó lámpákat is áttervezték. Ezen kívül az RS7 Sportback háromféle stíluscsomaggal (matt alumínium, fényes fekete és karbon) is egyedibbé tehető. Új külső színek is megjelentek a kínálatban, mint a Floret ezüstmetál, a gleccserfehér metál, a Mythos fekete metál és a Sepang kék gyöngyház.

A műszerfalon is csiszoltak egy kicsit a tervezők, de ténykedésük alig tetten érhető. Módosult a fő műszeregység és a kormány mögötti váltófülek, emellett az MMI multimédiás rendszer legfrissebb, Nvidia grafikus processzorral vezérelt generációját találjuk meg az autóban.

A 4 literes biturbó TFSI motorhoz nem nyúltak, az 560 lóerő és a 700 Nm nyomaték így is szupersportautót farag az ötajtós kupéból. Az 1750 és 5500-as fordulatszám között végig jelen lévő maximális nyomaték iszonyatos erővel tolja az autót, a nulla-százas gyorsulás mindössze 3,9 másodpercet vesz igénybe. Az opcionális dinamikus csomagokkal pedig a végsebesség 280, illetve 305 km/órára tolható ki. A hengerlekapcsolás technikával is felvértezett V8-as erőforrás egyébként ehhez képest nem fogyaszt sokat, hivatalosan 9,5 literrel is beéri átlagosan. Nyolcsebességes tiptronic automata osztja a fokozatokat és a quattro állandó összkerékhajtás hátsó sport differenciálművel is kiegészíthető.

Alapfelszerelés az egyedi hangolású, adaptív csillapítású légrugózás, amely a sztenderd felfüggesztéshez képest 2 centiméterrel leülteti a karosszériát. Plusz pénzért rendelhető Dynamic Ride Controllal (DRC) kiegészített RS sport felfüggesztés és dinamikus kormányzás is. Az RS7 Sportback 20 colos kovácsolt kerekeken gördül, de opcióként 21-esekkel is felszerelhető, s természetesen karbon kerámia fékrendszerrel is ellátható.

A felfrissített Audi RS 7 Sportback Németországban júliustól rendelhető, alapára 113 300 euró.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/