Itt a Porsche 911 Turbo kabrió
A zuffenhauseni sportkocsi gyártó lerántotta a leplet két új modelljéről, a 911 Turbo és Turbo S vászontetős változatáról. Hajtásláncuk megegyezik a Turbo kupé modellekével, ám ha az utasok úgy kívánják, a tető 13 másodperc alatt eltűnik a fejük fölül. A két új Porsche világpremierjére a Los Angeles-i Autókiállításon kerül sor, november 20-án.
A 911 Turbo Cabriolet és 911 Turbo S Cabriolet tulajdonosai pontosan olyan menetteljesítményeket várhatnak el autójuktól, mint a hónapokkal ezelőtt bemutatott Coupé modellek birtokosai. A nyitott tetős verziókban a 3,8 literes, hathengeres biturbó boxermotor ugyanúgy 520, illetve 560 lóerős teljesítményt ad le, a nulla-százas sprint pedig 3,5, illetve 3,2 másodpercet vesz igénybe. A csúcssebesség mindkét esetben 318 km/óra. Eközben a magas fogyasztástól sem kell tartani, a kocsik hivatalosan megállapított étvágya ugyanis 9,9 l/100 km. Elődeiknél 30 lóerővel izmosabbak, ugyanakkor 15 százalékkal takarékosabbak.
Az új kabrió Porschék szériában PDK duplakuplungos váltóművel, új fejlesztésű PTM négykerék-hajtással, hátsókerék-kormányzással és aktív aerodinamikával érkeznek. A kormányozható hátsó kerekek rendkívül jó hatást gyakorolnak a kezelhetőségre, a karosszérián elhelyezett aktív aerodinamikai elemek pedig akár gombnyomásra növelhetik vagy csökkenthetik a tapadást, attól függően, hogy a nagy sebességgel való haladás vagy a technikás, versenypályás vezetés a cél.
A 911 Turbo és Turbo S kabrió vászonteteje 13 másodperc alatt nyílik és csukódik, 50 km/órás sebességig. A belső tér megegyezik a Turbo Coupé modellekével, ám az S csúcskivitelhez exkluzív kéttónusú kárpitozás is kérhető fekete/Carrera vörösben, továbbá 18-irányban állítható adaptív sportülések is rendelhetők. Ez esetben az ülések hátoldala is bőrrel kárpitozott és dupla szegélyvarrás díszíti. Körös-körül karbon betétek emelik a hangulatot. Extraként high-end Burmester audiorendszer, adaptív, távolságtartós tempomat, táblafelismerő rendszer és tolatókamera is rendelhető.
A két új kabrió modell a Porsche paletta legdrágább tagjai lesznek, amikor ez év decemberében megjelennek a piacon. Németországban a sima Turbóért 174 431, a Turbo S változatért pedig 207 989 eurót is elkérnek majd.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)