Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Lezajlott az idei első gyorsulási verseny

2008. március 26. 14:42   |   DG
címkék:  

Az idei év egyik nagy újításaként közkívánatra különvált a motoros és az autós verseny, valamint meghosszabbodott a verseny időtartama.


2008. március 22-én, szombaton történelmi mérföldkövéhez érkezett a Magyar Gyorsulási versenysport. A megújult EVO Neo Gyorsulási Verseny 2008-as szezonnyitójával indult útjára az első hivatalos Magyar Gyorsulási Országos Bajnokság, melynek a Hungaroringen kívül a Kunmadarasi valamint a Kiskunlacházi repülőtér ad majd otthont. Az OB nyitóversenye a hazai nagyágyúk mellett több neves külföldi versenyző részvételével zajlott. Az eseményt több nemzetközi gyorsulási szervezet megfigyelői is figyelemmel kísérték.


Az idei év egyik nagy újításaként közkívánatra különvált a motoros és az autós verseny, valamint meghosszabbodott a verseny időtartama. A kapuk már délelőtt 10 órakor várták az érdeklődőket. Bár a szakadó havas esőnek köszönhetően a délelőttre tervezett motoros futamok elmaradtak, a DCS Szlalomdrift versenyét pont ez az időjárás tette igazán látványossá és izgalmassá. Kora délután már szikrázó napsütés fogadta az autós gyorsulásra érkezőket, akik rekordszámban, több mint háromszázan vágtak neki 7 profi és 6 street kategóriában az MNASZ Gyorsulási OB első fordulójának. Nem csoda, hiszen a profi kategóriákban a dobogós helyezettek pénzdíjazásban részesültek, év végén az abszolút bajnok pedig egy 900 000 forint értékű robogót nyer a FULL GAS jóvoltából.


Az autósoknál Street kategóriában az elmúlt évekhez hasonlóan bárki ingyenesen indulhatott saját autójával. A Profi autós kategóriákban csakúgy, mint a motorosoknál, licenchez volt kötött az indulás joga, amit a helyszínen is ki lehetett váltani. A boxutcában a járműszépségverseny jóvoltából soha nem látott mennyiségben sorakoztak fel a tuningautók, melyekre akár szavazni is lehet a www.jarmuszepsegverseny.hu weboldalon. A megszokottnál kisebb számban bár, de most sem hiányozhattak a tuningautók mellől a luxus sportgépek: például egy Ferrari F360 Challange és egy 800 lóerős Viper.


A következő, Hungaroringen megrendezésre kerülő EVO Neo Gyorsulási versenyre április 25-én délután 4 óráig kell várnia a gyorsulási sportág szerelmeseinek, ahol Erdős Csaba egy hatalmas show keretein belül megpróbálja saját Guinness világrekordját megdönteni. A belépőjegy ára változatlanul 2000 forint/fő, mely kapható a helyszínen, de aki szeretné, az akár már most is megveheti jegyét elővételben az ország bármelyik lottóárusító helyén. A 12 év alatti gyermekek pedig ingyen látogathatják a rendezvényt.

Április 25-én délután 6 órától vár mindenkit a Hungaroring és az EVO Neo Gyorsulási Verseny!

Április 25 – EVO Neo Gyorsulási Verseny:
Helyszín: HUNGARORING
Kapunyitás: 16.00
Belépő: 2000 Ft/Fő (12 év alatt ingyenes)
Infotel: 06 – 20 / 9 – 227 – 666

A március 22-ei verseny végeredményei a következő oldalon!


















































































































Street osztály autó kategóriák:

Autó -1600ccm alatt:

1,Lukács Gusztáv – Honda

2,Zlatarics Botond – Honda

3,Kovács Róbert – Honda

Autó -2500ccm alatt

1,Szánóczy László – Honda

2,Domonkos Andrea – BMW

Autó -3800ccm alatt

1,Benya Tamás – Bmw

2,Braun Roland – Ford

3,Bablonkay Kornél – Alfa

Autó 3800ccm felett

0

Autó AWD

1,Papp Szilveszter – Bmw

2,Rehetlyei Tamás – Audi

3,Papp Zoltán – Subaru

Autó Diesel

1,Varga Olivér – Vw

2,Szklenár Tamás – Vw

3,Kutasi Richárd – Seat

Profi osztály autó kategóriák:

AUTÓ 1500 ccm ALATTI FELTÖLTÖTT elsőkerék hajtású:

1,Csák Zsolt – Fiat

2,Bondár Gábor – Renault

AUTÓ 1500 ccm FELETTI FELTÖLTÖTT elsőkerék hajtású:

1,Vogelsinger Sándor – Honda

2,Kovács Szabolcs – Ford

AUTÓ 2100 ccm ALATTI FELTÖLTÖTT hátsókerék hajtású / négykerék hajtású:

1,Wunder Tamás – Subaru

2,Papp Zoltán – Subaru

3,Szabó Ferenc – Audi

AUTÓ 2100 ccm FELETTI FELTÖLTÖTT hátsókerék hajtású / négykerék hajtású:

1,Schuster Zoltán – Audi

2,Domonkos Csaba – Mitsubushi

3,Nagy Szilárd – Audi

AUTÓ 2000 ccm ALATTI SZÍVÓ ÉS 1600 ccm ALATTI DIESEL

1,Mészáros József – Honda

2,Apple János – Opel

3,Eötvös Tibor – Skoda

AUTÓ 2000 ccm FELETTI SZÍVÓ ÉS 1600 ccm FELETTI DIESEL

1,Cziráki Károly – Bmw

2,Tornai Péter – Vw

SPECIÁL

1,Erdős Csaba – Dragster


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!

kereső optimalizálás