/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Megújult a legnépszerűbb konnektoros hibrid

2018. március 15. 14:10   |   Autoblog
címkék:  

A Mitsubishi a Genfi Autószalonra gurította ki a ráncfelvarrt Outlander PHEV modellt, amely majd kora ősszel jelenik meg a márkakereskedésekben. A 2013-ban debütált konnektoros hibrid SUV a Mitsubishi legjobban fogyó modellje Európában, s ősztől új köntösben, erőteljesebb hajtáslánccal folytatja karrierjét.

Az Outlander PHEV 2015-ben, 2016-ban és 2017-ben Európa legtöbbet értékesített plug-in hibrid járműve volt, több mint 100 ezer darabot adtak el belőle (globálisan 140 ezret, ami szintén rekord). A 2019-es modellévre pedig felfrissült, nemcsak tovább finomított külsőt és belsőt, hanem kompletten újratervezett, s így hatékonyabb hajtásláncot kapott.

A legfontosabb változás, hogy a Otto-ciklusú 2 literes benzinmotort egy 2,4 literes Atkinson-ciklusú erőforrásra cserélték. Ez kulturáltabb járású, nagyobb nyomatékú, s általában hatékonyabb. Bár a Mitsubishi nem tett közzé pontos adatokat, elárulta, hogy mindkét villanymotor teljesítménye 10 százalékkal gyarapodott, a lítium-ion akkumulátor kapacitása pedig 15 százalékkal, 13,8 kWh-ra nőtt. Újdonság az is, hogy a hajtáslánc normál és 4WD Lock üzemmódja mellé két további került az autóba, a Sport és a Snow, azaz hó üzemmód.

Az Outlander PHEV megjelenésén is csiszoltak. Új, technikás megjelenésű LED-es fényszórókat és ködlámpákat, masszívabb hűtőrácsot és alsó védőlemezt kapott, de új, sokküllős 18 colos könnyűfém kerekeken gurul, a hátsó tetőlégterelője pedig nagyobb lett. A kabinban igyekeztek magasabb minőségű és modernebb hatást elérni, így átdolgozták az üléseket, a műszerfalat és a középkonzolt, emellett elegánsabbra cserélték a díszítőelemeket és gyémántmintás bőrhuzatot alkalmaztak.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/