/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Új járműszegmenst talált a Land Rover

2018. március 22. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

Közel 50 évvel ezelőtt a Land Rover a Range Roverrel megteremtette a luxus SUV-ok osztályát, most pedig ismét új szegmenst hozott létre, a nagyméretű luxus SUV-kupékét. A kétajtós Range Rover SV Coupé valódi különlegesség, egyedi belső tér koncepcióval és a márka történetének legpotensebb erőforrásával. Összesen 999 darabot készítenek belőle.

Nagyon szépek az SV Coupé arányai. Az 5 méter hosszú, 2 méter széles és közel 1,8 méter magas karosszérián a szokásos Range Roveres stílusjegyek jelennek meg, de önálló egyéniséget rajzolnak ki. A fekete oszlopok révén a teteje lebegni látszik, a fara pedig elkeskenyedik. Az ablakok keret nélküliek, a panorámatetőn keresztül pedig csak úgy árad be a fény az utastérbe. A motorháztetőn és az alsó hátfalajtón kívül minden alumíniumpanel egyedi az autón, akárcsak a lökhárítók. A kétrészes első hűtőrács és az oldalsó szellőzők is egyéni rajzolatúak.

A karosszéria nyolc különböző fényezéssel kérhető, fényes vagy matt hatású lakkozással. Újdonság a Liquesence opció, amely a folyékony fém hatását kelti. Ezen felül négyfajta kéttónusú fényezés és 16 prémium szín is elérhető az SV Coupéhoz, köztük háromrétegű, gyöngyház és matt selyemfényű árnyalatok. Az SVO részlegnél mindenki megtalálja a számítását, ugyanis összességében több mint százféle külső színárnyalat érhető el.

Az utastérben négy fűthető és szellőztethető fotelt helyeztek el, amelyek egyedi gyémántmintás steppelést kaptak és elöl 20, hátul 10-irányban motorosan állíthatók. Az SV Coupéban tartózkodni olyan, mintha az ember egy magánrepülőgép vagy jacht fedélzetén élvezné a kényelmet. Az egytónusú mellett kéttónusú semi-anilin bőrkárpitozás is választható, melyekhez háromféle elegáns fadekoráció kérhető. Különlegesség a Nautica berakás, amely a diófa és a platánfa összegyúrásából születik meg. Ha a kedves vevő mégsem találná meg az ízlésének megfelelő kombinációt, az SVO részlegnél számtalan külső színhez passzoló belső díszítést, egyedi steppelést, fejtámla hímzést, ajtókilincs és küszöbléc gravírozást választhat.

Az SV Coupé nemcsak a legelegánsabb Range Rover, ami valaha épült, de a leggyorsabb is. Ötliteres, kompresszoros V8-as aggregátja 565 lóerőre képes, így 5,3 másodperc alatt gyorsítja százra az autót és 266 km/órás végsebességet tesz lehetővé a számára. A légrugós felfüggesztés 8 mm-rel alacsonyabb, mint a sztenderd Range Roverben, de a kényelméből semmit sem veszített és öt különböző állása van. A maximális hasmagasság 263 mm. A legendás terepjáró képesség sem szenvedett csorbát, az SV Coupéban benne van az állandó összkerékhajtás kétfokozatú osztóművel és aktív hátsó differenciálművel, továbbá a Terrain Response 2 rendszer hatféle menetprogrammal. A gázlómélység 90 centiméter, a vontatható fékezett utánfutó tömege pedig változatlanul 3,5 tonna.

Mindegyik Range Rover SV Coupé egyedi megrendelésre, kézi munkával fog készülni az SVO Műszaki Központban. Az értékesítés az év végén indul, az alapár 240 ezer font, körülbelül 85 millió forint lesz.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/