Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

475 lóerőssé gyúrták a kifutó Land Rover Defendert

2016. január 16. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A brit JE Motorworks kellőképp átszabta az utolsó Land Rover Defender generációt, melyben többek között egy 475 lóerőt teljesítő 4.7 literes V8-as blokk kapott helyet, de további menetteljesítmény-javítók és optikai elemek sem hiányozhatnak a listáról.

Hiába elavult és fejezték be gyártását, a klasszikus Land Rover Defender mindig is egy státuszszimbólum marad, így a tunerek körében is egy népszerű modellről van szó.

Legutóbb a JE Motorworks vette kezelésbe a terepjárót, hogy egy kicsit modernizálja és felpumpálja erővel. Ami a meghajtást illeti, a négy kerék mozgatásáról a hatsebességes automataváltón továbbított 475 paripa felel, amit egy 4.7 literes feltöltős V8-as aggregát szolgáltat 650 Nm kíséretében. Ezt némiképp ültetett és keményített futóművel, erősebb fékekkel egészítették ki a britek.

A Zulu² névre keresztelt megoldás azonban itt még nem fullad ki: a külsőt olyan extrák díszítik, mint a LED nappali fények, a nagyobb hűtőrács, az első kerékívek mögött megbújó szellőzőrostélyok vagy a kétszínű acél felnik. A belső teret az egyedi bőrözés, az elektromos kézifék gombja, a fűthető ülések és az egyedi hangrendszer varázsolja otthonosabbá.

Sajnos a tuner nem tervezi túl nagy darabszámban értékesíteni a munkát, ugyanis mindössze 25 példány elkészítését tűzte ki célul, ráadásul 150 000 fontos, vagyis több mint 62 millió forintos darabonkénti vételárért cserébe.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!