Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

650 lóerősre húzta a Brabus a C-Mercedest

2016. február 26. 19:30   |   DG
címkék:  

A legfrissebb Brabus kreáció egy igazi báránybőrbe bújt farkas. Egy Mercedes szedán, amiről senki sem gondolná, hogy 650 lóerő feszíti a belsejét és 320 km/órás sebességre képes.

Minden Brabus Mercedes lelke a méregerős motor, amely rendszerint több száz lóerővel izmosabb, mint az amúgy sem vérszegény gyári kivitel. A legfrissebb Mercedes-AMG C 63 S 4 literes biturbó V8-as aggregátja például 510 lóerőt termel meg a főtengelyen, ami minden körülmények között fölényes, gyakorlatilag kiautózhatatlan menettulajdonságokat jelent. A bottropi boszorkánykonyhában azonban ez csak a kezdetet jelentette, a nyolchengeresből további 140 lóerőt csalogattak elő.

A Brabus mérnökei egyedi, nagyobb kompresszor egységgel rendelkező turbófeltöltőket szereltek be, majd egyedi vezérlőegységgel látták el a motort. 650 lóerő keletkezik 5800-as fordulatszámon és 820 Nm nyomaték (+120 Nm) ébred az 1750-4500-as fordulatszám-tartományban. A doppingolt V8-as tökéletes harmóniában van a hétsebességes sportautomata-váltóval, amelyet a sofőr akár kézzel, a Brabus Race váltófülekkel is vezérelhet. A cég tuningcsomagjával felszerelt C 63 S 3,7 másodperc alatt szökken 100 km/órára, egy hasonló kúrán átesett nehezebb kombi modellnek ehhez egytized másodperccel több időre van szüksége. Nemcsak a gyorsulás javult, a végsebesség is jelentősen nőtt; az ügyfél választhat 300 vagy 320 km/órás korlátot, amihez a Brabus 340 km/óráig skálázott kilométerórát is ad.

A felpaprikázott V8-ashoz komplett, rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszert is lehet kérni, amelyet pillangószeleppel szereltek fel. A sofőr gombnyomással választhat a diszkrét, „hazajövök” szólam és az extrém sportos hangzás között.

A C 63 AMG S szedánt új aerodinamikai csomaggal is felöltöztették, amely az aerodinamikai hatékonyság és a jó kinézet optimális elegyét adja. A szélcsatornában tökéletesített alkotóelemek matt vagy fényes felületkezeléssel kerülhetnek a kocsira. A szett tartalmaz egy karbon terelőlapokkal ellátott lökhárítót, első sárvédő kopoltyúkat, egy hátsó diffúzort és egy csomagtartóra erősített légterelőt. Az elemet nemcsak harciasabbá teszik a Mercedest, de csökkentik a tengelyekre ható felhajtóerőt, ami nagyobb stabilitásban nyilvánul meg.

A külső módosítások a kerekeket is érintették. Húsz hüvelykes felniket csavaroztak az autóra, elöl 8,5 x 20, hátul 9,5 x 20 méretezéssel. Újdonság az öt duplaküllős, karbon díszítésekkel feldobott Monoblock T kerék, ami remekül áll a szedánnak. Emellett elérhető a klasszikus sokküllős Monoblock F kerék is 255/30 és 275/30 méretű abroncsokkal. A Bilsteinnel karöltve egy állítható magasságú sportfutóművet is kifejlesztettek az autóhoz, ami még agilisabbá teszi a stuttgarti gépet.

A Genfi Autószalonon is kiállításra kerülő show autó komplett bőrbelsőt is kapott. A berendezéshez nemes bőrt és Alcantara szövetet használtak, a választott színkombináció a sportosan elegáns fekete/sárga lett. A sportülések ülőfelületeit, a kormánykerék egyes részeit, a műszerfalat, valamint az ajtópanelek középső részét speciális, csúszásmentes Alcantarával vonták be. Az utastér többi részét a fekete bőr uralja, amelyet dekoratív sárga csíkozással és varrással dobtak fel. A belső módosítások sorát a zongoralakk-fekete betétekkel szegélyezett karbon elemek és az alumínium pedálok zárják.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!