Brutális G-osztály a Lummától
Noha az új Mercedes-AMG G 63 első ízben a Genfi Autószalonon áll a közönség elé, a Lumma máris elkészítette a terepjáró tuningolt változatát. Szokásához híven egy agresszív kiállású járművet kreált, amelyik megoszthatja a közönséget. Elmenni mellette biztosan nem lehet csak úgy, hiszen harsány színben pompázik és 24 colos kerekeken áll.
A Lumma CLR G770-re keresztelt alkotása brutálisan fest. Komplett szénszálas karosszériaszélesítő készletet kapott, amely többek között oldalanként 4 centiméterrel növeli a jármű szélességét. A sportterepjáróra egyedi, egy darabból álló szénszálas motorháztetőt illesztettek, amely a géptér szellőzését is javítja. Előre egyedi lökhárítót tettek fel, nyers karbon középső elemmel és oldalanként dupla nappali világítással.
A felhizlalt kerékjáratokat vaskos küszöbidomok kötik össze. A sportkipufogó-rendszer végcsövei oldalt bukkannak elő; elegánsan integrálták őket az oldalelemekbe. Hátul karbon középső elemmel felvértezett lökhárító, pótkeréktartó és tetőspoiler teszi izgalmasabbá a látványt.
A kerékjáratokat 23, illetve korábban ennél a típusnál nem alkalmazott, gigantikus, 24 colos kerekek tölthetik ki. A központi csavaros optikájú, Lumma CLR Racing 2 görgők 23 colos méretben, 305/35 méretű abroncsokkal megtoldva szerelhetők fel a G-osztályra. Megalomániásoknak pedig rendelkezésre áll a 24 colos Lumma CLR 24 RS felni, 295/30-as első és úthengernyi, 355/25 méretű hátsó abroncsokkal.
A tökéletes optika és persze a jobb útfekvés érdekében ültetőszett is vásárolható a Lummánál. A 4 literes biturbó V8-as motor izmosításán már dolgoznak a szakemberek. Az szériakivitelében 585 lóerőt és 850 Nm nyomatékot ad le; a célértékek 700 lóerő és 1000 Nm felett mozognak.
Ami az utasteret illeti, a mesterek fényűző, a külső színhez passzoló árnyalatú, puha bőrbe és Alcantarába öltöztették azt, egyedi mintázatokat és díszítéseket kialakítva.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)