/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

G-Power Mercedes-AMG GT S

2017. január 03. 10:40   |   Autoblog
címkék:  

A 35 éves tapasztalattal bíró G-Power egy ideje már a Mercedes-AMG modellekkel is foglalkozik, nemcsak BMW-ket nemesít. Ezúttal az egyik legdögösebb csillagos gépet, az AMG GT-t vette kezelésbe. A GT S modellből indult ki és a GT R csúcsmodellnél is erősebbet faragott belőle.

A G-Power természetesen a 4 literes biturbó V8-as erőforrást piszkálta meg, speciális Bi-Tronik 5 moduljával módosította a kocsi elektronikáját. Ez egy külső, plug-and-play doboz, amely a gyári motorvezérlő elektronikához csatlakozik. Csak akkor lép működésbe, ha a motorolaj eléri üzemi hőmérsékletét, egyébként pedig kikapcsol, ha a hűtővíz eléri a maximális hőmérsékletét, például akkor, ha nagy melegben nagy terhelés éri a motort.

A GT és a GT S motorjából a Bi-Tronik 5 610 lóerőt és 755 Nm nyomatékot csalogat elő, ami a GT esetében elképesztő 148 lóerős és 155 Nm-es gyarapodás. A tuningolt AMG GT és GT S úgy sprintel százra, mint a Nürburgring-rekorder GT R kivitel: 3,6 másodperc alatt. A végsebességről nincsenek adatok.

A G-Power más területen egyébként nem faragott az autón, csupán a kereket cserélte ki az általa favorizált öt duplaküllős darabokra. Ezek az ultra-könnyű, kovácsolt felnik csökkentik valamelyest a rugózatlan tömeget, ami az autó javára válik. Elöl 20, hátul 21 hüvelykesek és 275/30, illetve 305/25 méretű abroncsokat hordanak. A képeken szereplő metálfekete mellett kérhetők fegyverszürke metálban, továbbá ezüst és magas fényű, gyémánt csiszolt verzióban is.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/