Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Kezelésbe vette az 5-ös BMW-t az AC Schnitzer

2017. augusztus 10. 19:40   |   DG
címkék:  

A BMW-k egyik legnagyobb múltú nemesítője, az AC Schnitzer bemutatta programját az új 5-ös limuzin és kombi modellekhez. A G30 és G31 kódú modellek aerodinamikai kiegészítőket, friss kerékgarnitúrát, sportkipufogó-rendszert és ültetést kaptak, az 540i és 530d verziókhoz pedig motorizmosítás is elérhető.

Az eleve sportos hangvételű nagy BMW-k szolid, de hatásos karosszéria-kiegészítőket kaptak. Az első lökhárítóra egyedi toldatot és terelőlapokat erősítettek fel, emellett a kocsit aerodinamikailag optimalizált küszöbidomokkal és hátsó diffúzorral látták el. A limuzin kivitelhez tető- és hátsó légterelő is elérhető, míg a kombi a kialakításból eredően csak hátsó szárnnyal gazdagodhat. Utóbbi a diffúzorral együtt csökkenti a hátsó tengelyre ható felhajtóerőt, tehát javítja a tapadást.

Kerekekből számtalan különböző modell áll rendelkezésre, 19 vagy 20 hüvelykes méretben, egy- vagy kétszéles abroncsokkal. Kérhető 19-es szett körben 245/40-es gumikkal vagy elöl 245, hátul 275 mm széles abroncsokkal, illetve 20 colos garnitúra, körben 245/35-ös, vagy elöl 245/35, hátul 275/30 méretű abroncsokkal. Az összes új 5-ös modellhez már elérhetők ültetőrugók, amelyek elöl 25, hátul 20 mm-rel viszik lejjebb a súlypontot. Később komoly sport felfüggesztés is érkezik.

A kabin ízléses AC Schnitzer kiegészítőkkel csinosítható ki, mint az alumínium pedálszett és lábtartó, a “Black Line” iDrive kontroller, vagy a magas minőségű velúr szőnyegek. A szakemberek egyelőre két modellhez, az 540i-hez és az 530d-hez készítettek szoftveres motortuningot. A 3 literes duplaturbós hathengeres benzinmotorral szerelt 540i teljesítménye a beavatkozás hatására 340-ről 400 lóerőre ugrik fel, míg a szintén 3 literes, dízel aggregáttal hajtott 530d 265 helyett 315 lóerős lesz. Az M550i, 530i és 520d modellekre szabott chiptuning fejlesztési fázisban van. sportkipufogó azonban már mindegyik modellhez rendelhető, akár szabályozható hangzású, csappantyús kivitelben.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!