/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Lamborghini Huracán 830 lóerővel

2016. szeptember 20. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Lamborghini nemcsak összkerékhajtású, hanem könnyebb hátsókerék-hajtású modellt is kínál a Huracánból, amely sokak számára az olasz márka legsportosabb modelljét jelenti. A Lamborghinikre szakosodott német tuner, a Novitec Torado most egy ilyen példány nemesített tovább.

A hátsókerék-hajtású Huracán Coupét elsősorban egyedi lökhárítóiról lehet felismerni, a kocsit eltérő orr- és farkiképzése különbözteti meg az összkerekes hagyományos változatoktól. A Novitec Torado éppen ezért különleges aerodinamikai kiegészítőket fejlesztett ki hozzá, amelyek finomhangolását a szélcsatornában végezték. Az egyes elemek színre fújt vagy lakkozott karbon kivitelben is elérhetők.

Az új első lökhárító egy nagy légterelőből és egy középső toldatból áll. Kívánságra emellett az első fedél légnyílásokkal ellátott darabra cserélhető. Oldalt újak a küszöbidomok, új légnyílásokat alakítottak ki az ablakok mögött, s karbon borítást kaptak a tükrök. A faron a nagyméretű légterelő szárny dominál, amely háromféle verzióban rendelhető meg, de aki a diszkrétebb megjelenést részesíti előnyben, kérhet élspoilert is. Persze ez még nem minden, a Huracán komplett lökhárítója kicserélhető egy agresszívabb karbon darabra, hatalmas diffúzorral kiegészítve. A versenyautós kinézetet a karbon motorháztető is erősíti, amelyen keresztül szabadabban lélegezhet az erőforrás.

A kerekekkel megint telibe talált a Novitec; háromrészes, kovácsolt NL1 görgőit csavarozta fel az autóra, mégpedig tengelyenként eltérő méretezéssel. Az elöl 9 x 20, hátul 12,5 x 21 hüvelykes, öt duplaküllős felnik 245/30, illetve 325/25 méretű abroncsokat hordanak, megadva a kellő tapadást. Az NL1 kerekek egyébiránt tetszőleges színben és akár karbon peremmel is megrendelhetők. A gumik és a sárvédők közti űrt 35 mm-t ültető sportrugók segítségével csökkentették minimálisra, így a Huracán rendkívül ütős lett. A megjelenéshez méltó ércesebb hangzást pedig sportkipufogó-rendszer segítségével csalogatták elő: rendelhető pillangószelepes rendszer is, Inconel anyagból összeállítva.

Ezen felül a Novitec Torado szakemberei már dolgoznak egy komoly motorerősítő csomagon, amely dupla kompresszoros rendszerrel nem kevesebb, mint 830 lóerőre tornássza fel az 5,2 literes V10-es teljesítményét.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/