/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Range Rover pickup a Startechtől

2015. április 15. 21:05   |   Autoblog
címkék:  

A Brabus brit márkákra szakosodott leányvállalata, a Startech a Sanghaji Autószalonon egy platós Range Roverrel állt elő, amely egyedülálló a maga nemében. A jármű a legjobb brit felépítményező hagyományokat követve úgy alakult át, hogy sem a harmonikus vonalvezetés, sem a karosszéria torziós merevsége nem csorbult. Többcélú kialakítása miatt pedig egyes országokban a luxusadó alól is mentesülhet.

A Startech szakemberei a méretek megtartásával pickupot faragtak az ötajtós Range Roverből, ezzel a világ egyik legexkluzívabb platós járművét hozták létre. A terepjáróból pickuppá átalakítás 100 különböző karosszériaelem megtervezését és legyártását követelte meg alumíniumból, szénszálból és acélból, a végeredmény azonban elismerésre méltó. A platós Range jól néz ki, ráadásul a karosszéria merevsége is megmaradt.

Az utastér négyszemélyes, a tér pedig akkora, mint az eredeti járműben. A második üléssor mögött új tűzfalat alakítottak ki fűthető és sötétített hátsó szélvédővel. A válaszfalat a rövidített tetőhöz hegesztették és új C-oszlopokat alakítottak ki. Ennek ellenére a gyári panorámatető teljes egészében megmaradt. A műanyag ágyazású plató majdnem tökéletesen négyszögletes és 110 centiméter hosszú. Lenyitott hátsó ajtóval ehhez még 60 centiméter adódik. A Startech Pickup bőséges helyet kínál például golf vagy más szabadidős felszerelésnek. A szénszálas oldalelemek, amelyek a C-oszlop és a plató közti elegáns átmenetet biztosítják, nemcsak dekorációk: a tetőspoilerrel együtt jelentősen csökkentik nagy sebességnél a turbulenciát, stabilizálva az autót.

A Range Rover pickup megjelenése a Startech szélesítő készletével igencsak impozáns, amelyet szénszálas elemekkel is feldobtak. Az első, nappali világítást adó LED-sorral és diódás ködlámpákkal ékesített lökhárító nemcsak jól néz ki, de egyedi kiképzése révén nagy sebességnél jobb tapadást nyújt. Ebben persze a megnövelt nyomtáv és a 23-as kerekekre szerelt 305/30-as gumiabroncsok is segédkeznek. A jármű súlypontja is lejjebb került, illetőleg gombnyomásra 30 mm-rel csökkenthető a hasmagasság. Hátul az egyedi diffúzorba ágyazott dupla kipufogóvégek mutatják, hogy egy Startech autóval állunk szemben.

A belső teret kompletten puha és nemes bőrbe húzták, nem feledkeztek meg a műszerfalról, az ajtópanelekről, és a mennyezetről sem, amelyet elegáns fekete Alcantarába öltöztettek. Az ülések gyémántmintás varrása a külső színnek megfelelően piros cérnával történt. Természetesen színek tekintetében nincsenek megkötések, az autót úgy készítik el, ahogy a kedves megrendelő elképzeli.

Az exkluzív, többcélú Range Rover első példányát egyébként a márka 5 literes kompresszoros V8-asa hajtja, amely a sportkipufogó-rendszer jóvoltából 510 helyett 526 lóerőt mozgósít. A százas sprinthez elegendő 5,3 szekundum, a végsebesség pedig 250 km/óra.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/