Tovább mérgesítették az utolsó hathengeres VW Golfot
Az RFK Tuning mai szemmel nézve már egy klasszikust, egy ötös Golf R32-est erősített tovább. A német tuner 20 lóerőt és 20 Nm-t adott a gyári értékekhez, amit optikai kiegészítőkkel spékelt meg. Az eredmény igencsak megnyerő lett.
A németországi székhelyű RFK Tuning nem akármilyen hot hatch-et portolt le legfrissebb munkájához.
Egy Volkswagen Golf V R32, az utolsó hathengeressel szerelt Golf lett az „áldozat”. A német négykerekű 250 lóerőt és 320 Nm-t teljesítő szívó 3.2 literes V6-osát 270 lóerő és 340 Nm leadására tették képessé a tuner emberei.
Bár arról nem érkezett hír, hogy a manuális vagy esetleg a DSG duplakuplungos automataváltóval szerelt példányhoz elérhető-e a csomag, valamint azt se tudni mennyit dobott a menetteljesítményen, de a gyári 6,5 és 6,2 másodperces (utóbbi a DSG-vel szerelt példány) százas sprintidőt pár tizeddel biztos sikerült lejjebb tornázni. Az elektronikusan korlátozott 250 km/órás végsebesség immáron 270 körül alakul.
A nyers erőnövelésen túl azonban futotta némi cicomázásra is, mint amilyenek a 19 collos, 225/35-ös Pirelli gumikat tartó alufelnik, a fekete jelvények és hűtőrács, a sötétített, LED-es hátsó lámpa vagy a KW-től érkező állítható futómű.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)