Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Vadállat BMW SUV a G-Powertől

2017. szeptember 18. 19:30   |   DG
címkék:  

Az erőteljes X5 M a BMW csúcs szabadidőautója, egyúttal a kategória egyik leglátványosabb képviselője. Egy kis szélesítéssel és nagy kerekekkel persze még férfiasabbá tehető, a macsó kinézet mellé pedig elkel néhány plusz lóerő is.

A G-Power Typhoon izmos kerékívjeivel hívja fel magára a figyelmet, amelyek jelentősen megnövelik a karosszéria szélességét. Az agresszívabb tekintetről az új lökhárító gondoskodik, és szénszálas motorháztető is kérhető az autóhoz, amely a lökhárító légbeömlőivel együttműködve segít a forró levegő motortérből való kiterelésében. Az ikerturbós V8-as motor alacsony működési hőmérséklete pedig lehetőséget nyújtott arra, hogy alaposan felcsavarják a teljesítményt.

A felhizlalt kerékjáratokat egyedi küszöbök kötik össze egymással, a hátsó szoknya pedig helyet ad a titánium kipufogórendszer négy 102 mm-es végcsövének. A tengelyvégeken a G-Power előszeretettel használt, repülőgép alumíniumból kovácsolt, 23 colos Hurricane RR felnijei forognak, 315/25 méretű kaucsukhengerekkel megfejelve.

A géptető alatt a 4,4 literes ikerturbós V8-as 750 lóerőre hergelt változata dühöng. A perifériák módosítása mellett a G-Power a 165 lóerős teljesítménygyarapodást a turbófeltöltők átalakításával és új motorvezérlés alkalmazásával érte el. A 750 lóerőhöz ráadásul brutális 980 Nm nyomaték társul. Ennek az X5-nek lámpától-lámpáig gyorsulásban aligha akad ellenfele a kategóriában.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!