/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (2) |
| Több

Elkészült az első villanyhajtású Škoda

2017. szeptember 14. 16:10   |   Autoblog
címkék:  

Egymással szemben nyíló ajtók és B-oszlop nélküli tágas tér jellemzi a Škoda Vision E tanulmányautót, amely a Volkswagen elektromos autókhoz kifejlesztett moduláris padlólemezére épített első ilyen modell a márka történetében. Két-három éven belül érkezhet a sorozatgyártású verzió.

Az autó elejét teljes szélességében LED világítótestek uralják, valamint a hátsó lámpák és az első fényszórók is egyaránt LED technológiát vonultatnak fel. A visszapillantó tükröket az autó környezetét teljes mértékben feltérképező kamerák helyettesítik.

Az utastér tágasságát nagyban fokozza, hogy nincs kardánalagút, sem B-oszlop. A négy különálló ülés mindegyike elfordul a ki- és beszállás megkönnyítése érdekében. Számos kapacitív érintőkijelző gondoskodik az különböző adatok és a szórakoztató rendszer képének megjelenítésére. A funkciók hangvezérléssel és kézmozdulatokkal is vezérelhetők, sőt szemmozgás-érzékelővel és a vezető fáradtságára figyelmeztető rendszerrel, valamint wifivel is ellátták a tanulmányautót. Külön telefontartókat helyeztek el az ajtókárpitokon.

A Škoda Vision E hajtásáért két elektromotor felel, együttesen 306 lóerős teljesítménnyel. Az összkerékhajtású gép végsebessége 180 km/óra, hatótávolsága pedig 500 kilométer. A közlekedési torlódás asszisztens jóvoltából a Škoda Vision E automatikusan araszol – gyorsít és lassít – forgalmi dugóban. A Park Assist rendszer megkeresi a parkolásra alkalmas parkolóhelyeket, sőt meg is jegyzi a vezető kedvenc parkolóhelyeit. A Vision E emellett képes a forgalom többi résztvevőjével is kommunikálni.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Németh Zoltán
2017-09-14 - 16:44

90-es években készült Favorit Eltra gépkocsi, amely teljesen elektromos volt (20 lóerővel), kisszériában készült – kb. 1000-2000 db gyártottak le. Szóval nem ez az első elektromos Skoda.

endorfer
2017-09-15 - 20:06

Hurrá,eddig 4 Skodám volt(most is az van),lehet,hogy ez lesz az ötödik?


*/