A nap képe: a villanyhajtású klasszikus Range Rover
A brit Lunaz klasszikus autók elektromossá átalakításával foglalkozik, s vásárlói nyomásra most a klasszikus Range Rovert is felvette a portfoliójába. Első körben 50 darab villanyhajtású Range Rovert készítenek kétféle tengelytávval és felszereltséggel.
A Lunaz Range Roverjeit Town és Country specifikációval lehet majd megvásárolni. A Town kivitelek az utasok kényelmére fókuszálnak és rövid vagy hosszú tengelytávval lesznek elérhetők. A Country változatok pedig igyekeznek maximális offroad élményt biztosítani. Alapfelszerelésük a négykerék-hajtás, a feljavított felfüggesztés plusz stabilizátorokkal, továbbá a megerősített fékrendszer.
A kabin színvonalát az összes változat esetében nagyságrendekkel megemelik. A klasszikus megjelenés megmarad, ám a lemezek alá beépítik a legkorszerűbb berendezéseket és technológiákat. Így kerül az autóba például modern, érintőképernyős infotainment rendszer, navigátor, Wi-Fi és légkondicionáló berendezés is. Választható eredeti textilkárpit, de kérhető első osztályú bőrkárpitozás és nyílt pórusú fadekoráció is. A vevők voksolhatnak a klasszikus háromajtós vagy a négyajtós modell mellett.
A gyártás kezdetétől kabrió változatot is kínálnak majd a Range Roverből, olyat, mint amilyet például a Polipka című James Bond filmben is lehetett látni. Mivel a tető nélküli Range Roverek rendkívül ritkák, a Lunaz hagyományos felépítésű Range Rovereket fog átalakítani. Egy ilyen ‘Safari’ specifikációjú modell máris gazdára talált a kontinensen.
Az elektromos hajtású Lunaz Range Rover nem lesz olcsó mulatság, tekintve, hogy a vevő lényegében egy klasszikus köntösbe csomagolt modern villanyautót kap a pénzéért, integrált töltési megoldásokkal, elektronikus fűtésrendszerrel és gázpedállal, valamint modern fékrendszerrel, futóművel és kormányzással. A villanyhajtású Range Rover alapára 245 ezer font, nagyjából 100 millió forint.
Az első 50 darabos kontingens már lefoglalható, az első példányok kiszállítására jövő nyáron kerül sor.