A nap képe: az átlényegült Chevrolet pickup
Mi rajongunk a restomod átalakításokért, s ahogy a kisteherautók és a szabadidőautók egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert, az autóépítők szerencsére a klasszikus haszonjárműveket is felfedezték maguknak. Elképesztő kreációk születnek, mint például ez az 1966-os Chevrolet Crew Cab pickup, emelt felfüggesztéssel és Cummins dízel szívvel.
Az Rtech Fabrications 1966-os Chevrolet Crew Cab pickupja, a Ponderosa fenomenálisan jól néz ki. Egy 1972-es C30 alvázon nyugszik, karosszériája kéttónusú festést kapott, hűtőrácsa pedig egy 1966-os évjáratú Chevrolet-ről származik. A lökhárítók gyári kivitelűek, oldalt viszont motorosan lenyíló fellépők segítik a beszállást. A hasmagasság ugyanis távol áll a normálistól.
Az építők kőkemény Skyjacker laprugós felfüggesztést szereltek be Bilstein gátlókkal és támasztó rudakkal, amelyek alaposan meg is emelik a kasztnit. A Dana 60/70 tengelyek végén 20 colos American Force krómfelnikre húzott brutális, 37 colos Nitto Trail Grapplers sárgumik feszülnek, hátul dupla kivitelben. Az üzemanyagtank 227 literes, előre pedig 5400 kiló teherbírású Warn csörlőt szereltek fel, így a restomod Chevyvel messzire el lehet jutni.
A retró dizájn a belső térben is folytatódik, ahol stílusos kék műbőr/textil kárpitozás, festett műszerfal és régi stílusú műszerek utalnak vissza a 60-as évekre. A vintázs megjelenés mögött persze modern technika rejtőzik, van légkondicionáló, Bluetooth-kompatibilis fejegység és „korhű” navigációs rendszer, egy iránytű.
A motortérben egy 5,9 literes hathengeres Cummins dízelmotor kapott helyet, amit egy 1996-os Dodge pickupból szereztek. Az erőmű persze nem gyári állapotában került be a Chevy pickupba, komoly tuningon esett át. Mahle dugattyúkkal, új vezérműtengellyel, BD Diesel leömlővel, módosított turbófeltöltővel, nagyobb injektorokkal, K&N légszűrővel és Flowmaster kipufogórendszerrel gazdagodott. A módosításoknak köszönhetően az aggregát 558 lóerőt és gigantikus 1763 Nm nyomatékot mozgósít. Az erőt egy ötfokozatú automataváltó továbbítja a hátsó kerekeknek.
Az Rtech Ponderosa eszméletlenül ütősen néz ki, de természetesen alaposan megkérik az árát. 150 ezer dollár jelenti a beugrót hozzá.