/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Pickupot készített a Peugeot

2020. február 25. 10:30   |   Autoblog
címkék:  

Az 1 tonnás pickupok szegmense évről évre bővül, tavaly már több mint 2,4 millió ilyen jármű talált gazdára világszerte. A tortából a Peugeot is ki szeretne hasítani egy darabot, ezért megalkotta a Landtreket, amely professzionális és magánhasználatra egyaránt megfelel. A Landtrek forgalmazását Latin-Amerikában és Afrikában kezdik, európai értékesítését nem tervezik.

A Peugeot Landtrek szimpla és duplakabinos változatban kerül piacra, s egy „igásló” kivitel is készül belőle, hátsó lökhárító nélkül, 180 fokban lehajtható hátsó platófedéllel. A duplakabinos modell 5,33, a szimplakabinos kivitel pedig 5,39 méter hosszú, a szélesség 1,92 méter. A plató mérete az előbbinél 1,63m x 1,60m x 500 mm, az utóbbinál 2,43m x 1,60m x 500 mm), a kerékdobok között 1,22 méter a távolság. Ez azt jelenti, hogy 2, illetve 3 darab Euro-raklap is elhelyezhető rajta. A teherbírás 1 tonna vagy egyes verziókon 1,2 tonna is lehet, a vontatási kapacitás pedig eléri a 3 tonnát. A pickuphoz ráadásul több mint 40-féle kiegészítő is kapható lesz.

Az utastérben kétküllős kormányt és 25,4 centiméteres érintőképernyőt találunk, a berendezés gusztusos és magas minőséget képvisel. A felszereltség bőséges és nem nélkülözi a modern konnektivitási megoldásokat sem. Van dupla digitális klíma, 6 légzsák, USB csatlakozók, Apple CarPlay /Android Auto funkció és 10 GB-os merevlemezes tároló is. A Landtrek ezen felül 1-4 kamerával is felszerelhető, ami 360 fokos képet mutat a környezetről.

A két első ülés helyett háromszemélyes pad is kérhető, a Landtrek így akár hat személy is szállíthat. A két üléspad variálhatósága kivételes, az ülőlapok fel-, a támlák pedig lehajthatók. Lehajtott állapotban 100 kilogrammnyi terhet is elbírnak.

A Landtreket kétféle motorral küldik piacra, egy 1,9 literes turbódízel és egy 2,4 literes benzines turbómotorral. A láncos vezérlésű gázolajos egység 150 lóerőt és 350 Nm nyomatékot fejt ki, míg a benzines aggregát 210 lóerőt és 320 Nm nyomatékot mozgósít. Mindkét erőforráshoz hatfokozatú Getrag kézi váltó csatlakozik, de a benzineshez hatgangos automata szerkezet is választható lesz.

A Peugeot pickupja két- vagy négykerék-hajtással lesz választható, maximum 235 mm-es hasmagassággal. A 4×4-es verziókban felező áttétel és zárható hátsó differenciálmű is segíti az előrejutást. A lejtmenetvezérlő is alapfelszerelés.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/