/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Kia K2700 II

2002. július 29. 23:38   |   Autoblog
címkék:  

Az extraplatós, ponyvás, dobozos és termodobozos kivitelben is rendelhető jármű formája – a mai igényeknek megfelelően – modern, a dupla kabinos változat azonban kissé bumfordi. Az elöl nagyobb, hátul kisebb dupla kerekek jóvoltából nagyon jól manőverezhető, és igen jól pakolható, terhelhető. A hatszemélyes K2700 használati értéke vitathatatlan. Valószínűleg arra találták ki, hogy hat embert viszonylagosan […]

Az extraplatós, ponyvás, dobozos és termodobozos kivitelben is rendelhető jármű formája – a mai igényeknek megfelelően – modern, a dupla kabinos változat azonban kissé bumfordi. Az elöl nagyobb, hátul kisebb dupla kerekek jóvoltából nagyon jól manőverezhető, és igen jól pakolható, terhelhető.
A hatszemélyes K2700 használati értéke vitathatatlan. Valószínűleg arra találták ki, hogy hat embert viszonylagosan jó körülmények között elszállítson a munkahelyre és onnan vissza. Menet közben azonban a vezető több szempontból kompromisszumokra kényszerül. Ő és az utasok gyakorlatilag a kerekek felett ülnek, így rossz úton állandóan lifteznek. Ráadásul az utastérbe alulról betüremkedő motor, hátul pedig a meredek háttámla korlátozza a kényelmet.

Sebaj, a K2700-ast nem is példás ergonómiája miatt ajánlják figyelmünkbe. Az autó igazán akkor van elemében, ha szállításra, fuvarozásra használják: hasznos terhelése 1450 kilogramm. A 81 lóerős dízelmotor erőlködés nélkül, halkan végzi feladatát, fogyasztása pedig igazán méltányos. (Júliustól már csak Euro 3-as, 94 lóerős 2,5 TD motorral lesz kapható a Kia.) Kedvező, hogy a K2700-as fordulási köre alig több 8 méternél, így igazán könnyű vele lavírozni. Az opcióként rendelhető differenciálzár részben kiküszöböli a hátsókerék-hajtás hátrányait, a fékek szabályozása pedig terhelésfüggő.

A dupla kabinos Kia K2700 II ár-használati érték aránya nagyon jó, 2,6 millió forint plusz áfából elvihető. A legdrágább platós változat ára is kevesebb, mint 2,9 millió forint plusz áfa. Ennyi pénzért pedig igazán megéri: hűséges társat kapunk érte.

Megjelent a Piac és Profit 2002. júniusi számában


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

Kapcsolódó cikkek

Autóteszt

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!