Suzuki SX4 2 698 000 forinttól
Van fapados 1,5-ös és full extrás dízelváltozat is az esztergomi alsó-középkategóriás modellből, azonban a minimum teljesítmény 99 lóerő.
Az SX4 családi és szabadidőautó az első kompakt méretű Suzuki, amit Esztergomban gyártanak. Az autó két változatban készül majd, melyek vizuálisan is jól megkülönböztethetőek. A természetjáró modell a robosztusabb SUV jelleget tükrözi, míg a városi modell inkább a személyautókkal mutat rokon vonásokat.
Az SX4-hez egy új erőátviteli rendszert fejlesztettek ki (i-AWD: elektromos vezérlésű, intelligens négykerék-meghajtás) a Suzuki mérnökei, amely három kapcsolható üzemmódban működtethető. A 2WD üzemmód száraz, problémamentes úton a leggazdaságosabb, a 4WD Auto a mindennapi vezetéshez a legmegfelelőbb, a 4WD Lock pedig sáros vagy havas útviszonyok esetén javallott. Automata üzemmódban az i-AWD rendszer az első kerekek kipörgésének érzékelésekor nyomatékot juttat a hátsó kerekekre, rögzített módban azonban erre nincs szükség, hiszen a nyomaték egyenletesen oszlik el a kerekek között. 60 km/óra fölött a rendszer magától visszakapcsol automata üzemmódra, így optimalizálva a nyomaték elosztását a tengelyek között.
A 4100 mm hosszú, 1730 mm széles, 1555/1565 mm magas és 2500 mm tengelytávú Suzuki SX4 három Euro 4-es motorral és első-, illetve négykerék-hajtású kivitelben gördül le a gyártósorról. Benzinmotorokból az 1490 köbcentis 99 lóerős vagy az 1586 köbcentis, 107 lóerős VVT változat rendelhető (133 és 145 Nm), emellett rendelkezésre áll az 1,9 literes, 120 lóerős közvetlen befecskendezéses DDiS turbódízelmotor (280 Nm 2000/percnél). Az 1,5 literes benzines kizárólag elsőkerék-hajtással, az 1,6-os benzines és az 1,9 literes dízel pedig első- és összkerékhajtással is megvásárolható. A másfél literes alapváltozathoz ötfokozatú kézi váltó jár, a 107 lovas 1,6-oshoz négyfokozatú automata szerkezet is választható, a 120 lóerős csúcsváltozat pedig hatfokozatú manuális váltóművel kerül forgalomba. Az 1,5 literes változat csúcssebessége 175 km/h, az 1,6 VVT-jé 180 km/h (automatával 170 km/h), a dízelé pedig 190 km/h. Természetesen az 1,9 DDiS gyorsul a legjobban (10,5 mp), az 1,6 VVT a második (10,7 mp, automata 12,3 mp), de az 1,5-ös is fürgének számít a 11 másodperces eredményével.
Mindegyik SX4-ben alapfelszerelés az első hűtött tárcsafék, a blokkolásgátló (ABS), az elektronikus fékerő-elosztó (EBD), egyes változatokhoz pedig elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) is rendelhető. Az ESP még biztonságosabbá teszi a kanyarodást azáltal, hogy csökkenti az első és a hátsó kerekek kipörgését. Az utastérben minden ülésnél hárompontos biztonsági övet találunk, a hátsó oldalsó üléseket pedig ISOFIX gyermekülés rögzítő pontokkal is ellátták. A legtöbb változatot 6 légzsákkal is felszerelik, de az alap 1,5-ös és 1,9-es kétkerék-meghajtású modellekben csak két első légzsák található. Egyébként az SX4-ben az ülések a megszokottnál magasabban vannak, és a hátsó üléspad még néhány centiméterrel magasabb, mint az első. A 270 literes csomagtér 1045 literesre bővíthető.
A Suzuki SX4 GC, GLX és GS felszereltségi szintekkel érhető el. Mindegyik modellben benne van az elektromos szervokormány, az állítható magasságú kormányoszlop, a fordulatszámmérő, az osztottan dönthető hátsó ülés, a 3 darab hátsó fejtámla, valamint az állítható magasságú fényszórók. Az SX4 1,5 GC belépőmodell 2 698 000 forintba kerül, légkondicionáló berendezéssel 2 948 000 forint az ára.
A GLX felszereltségű modell már jóval többet kínál, ebben megtalálható az állítható magasságú vezetőülés, a kormányról vezérelhető CD-s rádió, az elektromos ablakemelő elöl, a távirányítású központi zár, valamint az elektromosan állítható és fűthető tükrök. Az SX4 1,5 GLX változat ára 3 050 000 forint, légkondicionáló berendezéssel 3 298 000 forintért adják.
A GS modellekben ezen felül 6 légzsák, automata légkondicionáló, hátsó elektromos ablakok, ülésfűtés, kulcs nélküli indítás (4WD), bőr kormánykerék és sebváltógomb, könnyűfém felnik, tetősínek (4WD), oldalvédő gumicsík és spoilerszett (4WD), első ködlámpa, valamint sötétített üvegek találhatóak meg. Az 1,5 GS kivitelért 3 750 000 forintot kérnek, az 1,6 GS ára automata váltóval pedig 4 millió forint fölé kúszik (4 098 000). Az összkerekes 1,6-os SX4-ért 4 150 000 forintot kell leszurkolni. Az 1,9-es dízelmotorral hajtott, GC felszereltségű SX4 pontosan annyiba kerül, mint az automata 1,6-os, a paletta legdrágább modellje pedig az 5,098 millióba kerülő 1,9 DDiS GS.
2006-ban a tervek szerint 170 ezer autó készül Esztergomban. Ezen belül 80 ezer lesz Swift, 30 ezer Ignis és 40 ezer SX4.