Megbukott a Spyker a törésteszten
A Spyker nagy premierre készült a hétvégi Török Nagydíjon, a szerény eredményekkel bíró istálló be akarta vetni F8-VII jelű versenyautójának továbbfejlesztett, B változatát, mellyel körönként egy másodperccel lehet jobb. Csakhogy a sors (illetve a hibás tervezés?) felülírta a terveket, így az istálló kénytelen elhalasztani az új gép bevetését. Az ok: az autó hátsó része megbukott a kötelező törésteszten.
“Természetesen nagy csalódás számunkra, hogy el kell tolnunk a premiert, pedig sokan éjt nappallá téve dolgoztak az autón” – magyarázta Mike Gascoyne főmérnök. “Valószínűleg anyaghiba miatt lett sikertelen a teszt, de nagyon bízunk benne, hogy a közeljövőben sikeresen ismételjük majd meg.”
A Spyker nagy premierre készült a hétvégi Török Nagydíjon, a szerény eredményekkel bíró istálló be akarta vetni F8-VII jelű versenyautójának továbbfejlesztett, B változatát, mellyel körönként egy másodperccel lehet jobb. Csakhogy a sors (illetve a hibás tervezés?) felülírta a terveket, így az istálló kénytelen elhalasztani az új gép bevetését. Az ok: az autó hátsó része megbukott a kötelező törésteszten.
“Természetesen nagy csalódás számunkra, hogy el kell tolnunk a premiert, pedig sokan éjt nappallá téve dolgoztak az autón” – magyarázta Mike Gascoyne főmérnök. “Valószínűleg anyaghiba miatt lett sikertelen a teszt, de nagyon bízunk benne, hogy a közeljövőben sikeresen ismételjük majd meg.”