Toyota: Pápá, Ralf!
Eddig 99 százalékig volt biztos, most viszont már száz százalék: a Forma-1-es Toyota-istállónak nem kell Ralf Schumacher. A németnek, aki szerény eredményei ellenére évi 13 millió eurós fizetést kap a csapattól, új alakulat után kell néznie, a Bild ugyanis megtudta, hogy szeptember 12-én lejár a Toyota opciója a kétéves szerződéshosszabbításra, amivel nem fog élni. “Tanulmányozzuk a pilótapiacot, de még nem döntöttünk. Személy szerint sajnálom Ralfot, de ez a helyzet” – nyilatkozta John Howett elnök.
A Toyota kívánságlistájának élén a szinte már mindenkivel szóba hozott Fernando Alonso, illetve a BMW szupertehetségesnek tartott tesztpilótája, Timo Glock áll. Ahogy azonban Schumacher pénzügyi csőd volt, Alonso még inkább az lenne, tekintve, hogy nagyjából évi 30 millió eurós fizetésre tartana igényt. Glock ezzel szemben másfél millióval is beérné, úgyhogy ha nem is mondják, a Toyota vezetőinek fejében érlelődik a döntés…
Eddig 99 százalékig volt biztos, most viszont már száz százalék: a Forma-1-es Toyota-istállónak nem kell Ralf Schumacher. A németnek, aki szerény eredményei ellenére évi 13 millió eurós fizetést kap a csapattól, új alakulat után kell néznie, a Bild ugyanis megtudta, hogy szeptember 12-én lejár a Toyota opciója a kétéves szerződéshosszabbításra, amivel nem fog élni. “Tanulmányozzuk a pilótapiacot, de még nem döntöttünk. Személy szerint sajnálom Ralfot, de ez a helyzet” – nyilatkozta John Howett elnök.
A Toyota kívánságlistájának élén a szinte már mindenkivel szóba hozott Fernando Alonso, illetve a BMW szupertehetségesnek tartott tesztpilótája, Timo Glock áll. Ahogy azonban Schumacher pénzügyi csőd volt, Alonso még inkább az lenne, tekintve, hogy nagyjából évi 30 millió eurós fizetésre tartana igényt. Glock ezzel szemben másfél millióval is beérné, úgyhogy ha nem is mondják, a Toyota vezetőinek fejében érlelődik a döntés…