/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A Kia bemutatja az új Stonic GT Line-t

2020. október 08. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Kia ma bemutatta az új Stonic GT Line-t, a márka sportos családjának legújabb tagját. A Stonic család más tagjaihoz hasonlóan a GT Line is elérhető lesz kéttónusú fényezéssel, és többféle hajtáslánccal, köztük Hybrid 48V rendszerrel is. A Stonic GT Line gyártása októberben indul Koreáben, a Sohari üzemben. Az európai értékesítés 2020 negyedik negyedévében kezdődik.

A Kia nagyteljesítményű GT modelljei által inspirált GT Line vonalak sportosságot visznek a Stonic formáiba. Az új lökhárítók már önmagukban is határozottabbá, sportosabbá teszik a Stonic kiállását. Elöl újak az integrált LED-es ködfények, a három, határozott vonalú légbeömlő és az alsó rész fémbetétje is. A tigrisorr hűtőmaszk megjelenése szintén egyedi, a külső visszapillantók háza pedig fekete. A GT Line modellek fényszórói alapáron LED-esek, jellegzetes világítási képpel. A hátsó rész legfeltűnőbb eleme a kettős kipufogóvéget és diffúzort imitáló lökhárító, a csomagtérfedélen pedig ott a GT Line jelvény.

A többi Stonichoz hasonlóan a GT Line-nál is különleges hangsúlyt kap a modell személyre szabhatósága. A kéttónusú fényezés népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint az a tény, hogy az eddig értékesített Stonicok kétharmada ilyen megjelenéssel talált gazdára. Természetesen a GT Line is elérhető így, piactól függően az alapmodellek vásárlói akár 15 féle tető- és karosszériaszín-kombinációjából választhatnak. A GT Line ezt a választékot megtartva még tovább fokozza a látványt, hiszen a kéttónusú modelleken az első lökhárító légbeömlői is a tető kontrasztos színét kapják. Valamennyi Stonic GT Line 17 colos könnyűfém keréktárcsákkal érkezik.

A Stonic GT Line utastere is sportosabb az alapmodellekénél. A legfeltűnőbb eltérés a szénszál hatású műszerfali burkolatok megjelenése, ilyeneket a többi kivitel nem kaphat. Az új modellváltozat ülései is újak és egyediek: borításuk fekete szövet és szintetikus bőr kombinációja, fehér szegélyvarrásokkal és fehér tűzéssel. A perforált bőrrel bevont D formájú, GT Line logós kormány varrása kontrasztos, és a főműszerek közötti 4,2 colos kijelző is új.

A többi Stonic modellhez hasonlóan a GT Line-hoz is elérhetők a Kia legújabb infotainment és konnektivitási szolgáltatásai és technológiái. A középkonzol 8,0 colos érintőképernyőjén a márka legfrissebb infotainment rendszere fut, az UVO Connect második generációjával. Az új rendszer Display Audio-val és műholdas navigációval is elérhető felszereltségtől függően. A Display Audio-val felszerelt modellekben vezeték nélkül is működik az Apple CarPlay és az Android Auto.

Az új Stonic GT Line a Kia friss Hybrid 48V ‘EcoDynamics+’ hajtásláncával is elérhető. Ebben egy ‘Smartstream’ sorozatú 1,0 literes T-GDi benzinmotor dolgozik együtt a 48V-os elektromos segédhajtással. A benzines és az elektromos hajtás együtt nem csak dinamikus, de takarékos is, hiszen a villanymotorként is működő generátor a motorfékben összegyűjtött mozgási energiákat egy kompakt méretű, 48V-os lítiumion-polimer szerkezetű akkumulátorba gyűjti, és gyorsításkor közvetlenül a benzinmotor főtengelyére behajtva adja vissza. Ettől egyszerre javul a rugalmasság, és csökken az emisszió.

Az 1,0 literes háromhengeres erőforrás 100 és 120 lóerős kivitelben is elérhető, mindkettőhöz jár a Drive Mode Select kapcsoló, választható ‘Eco’, ‘Sport’ és ‘Normal’ üzemmóddal. A Stonic GT Line alapfelszereltségének része a Kia intelligens kézi sebességváltója, az iMT) is, hétfokozatú duplakuplungos erőátvitel (7DCT) pedig rendelhető. A Stonic GT Line elektromos segédhajtás nélkül is elérhető, az 1,0 literes T-GDi motor 100 lóerős változatával, hatfokozatú kézi-, vagy hétsebességes duplakuplungos sebességváltóval.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/