/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Felfújódó fémstruktúrák és fékező légzsákok

2009. június 19. 16:17   |   Autoblog
címkék:  

2009 biztonságtechnikai jubileum a Mercedes-Benznél. A biztonság úttörője, Barényi Béla 1939 augusztusában kezdett dolgozni Sindelfingenben. Ő találta fel többek között a gyűrődő zónát, amelyet 1959-ben, új távlatokat megnyitó újdonságként vezetett be a márka. A cég saját, 1969-ben alapított balesetkutató részlegének segítségével a Mercedes mérnökei sok korszakalkotó biztonsági megoldással gazdagították a személyautókat az elkövetkezőkben. A jubileumi évben az ESF 2009 kísérleti autó példáján mutatják be, mit kutatnak és min dolgoznak a biztonság szakemberei.

Az ESF 2009-cel hosszú hagyományt folytat a Mercedes-Benz: az 1971 és 1975 közötti ESV biztonsági konferenciákra több mint harminc kísérleti járművet épített és próbált ki törésteszteken, hogy megfeleljen a saját maga elé állított magas követelményeknek. Négy ilyen ESF-et (Experimental-Sicherheits-Fahrzeug) bemutattak a nyilvánosságnak, és sok forradalmi elképzelést, mint az ABS vagy a légzsák, első autógyártóként vezetett be szériában a Mercedes-Benz.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/