/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a Volvo V40 R-Design változat

2012. szeptember 12. 21:37   |   Autoblog
címkék:  

Bemutatták a Volvo V40 sportos R-Design változatát, amely figyelemfelkeltő külsővel, egyedi királykék fényezéssel és különleges hangulatú belső térrel rendelkezik. Az R-Design minden olyan motorral rendelhető, amely a Volvo V40 kínálatában szerepel: a 115 lóerős D2 dízelmotortól a 254 lóerős T5 benzines erőforrásig.

Az R-Design modell orrát egy csillogó, selyemfényű fém hűtőrács zárja. A sportos megjelenést tovább fokozza a markáns diffúzor, a selymes-fémes csillogású részelemek és a dupla kipufogóvég. A stílusosan dinamikus külsőt az ötküllős, 17 vagy 18 collos Diamond Cut keréktárcsák teszik teljessé. A királykék szín mellett a V40 R-Design vásárlói még hat további fényezés közül választhatnak.

A vadonatúj V40 modell interaktív műszerfala iránt már most komoly érdeklődés tapasztalható mind a sajtó, mind a vásárlók részéről. A V40 R-Design változatában is a különböző konfigurációkkal és funkcionális lehetőségekkel rendelkező három elrendezés választható (Elegance, az Eco és a Performance módok), itt azonban mindhárom változat esetén ugyanaz a kék szín jelenik meg a háttérben.

A varrott, kék „R" mintázatú, R-Design emblémával díszített üléshuzatok feketés árnyalatú Nubuck textilből és perforált bőrből készülnek, emellett teljes bőrkárpitozás is rendelhető. A R-Design csomag része még a különleges kialakítású kormánykerék, sebességváltó, kézifék és sportpedálok. A hangulatot tovább fokozza a perforált hatású új alumíniumbetétek és a fekete bőrhuzat kombinációja, a hozzá illő varrással és a fekete tetőkárpittal.

Az R-Design minden olyan motorral rendelhető, amely a Volvo V40 kínálatában szerepel: a 115 lóerős és 94 g/km (3,6 l/100 km) széndoxid-kibocsátású D2 dízelmotortól a nagyteljesítményű, 254 lóerős turbófeltöltős T5 benzines erőforrásig.

A futómű kifejlesztése során a Volvo Robert Dahlgrennel, a Volvo Polestar Black R csapatának svéd autóversenyzőjével működött együtt. A sportfutómű 10 mm-rel alacsonyabb a dinamikus futóműnél. A feszesebb rugók és lengéscsillapítók a vezetés közvetlenségének élményét nyújtják az autó tökéletes uralhatósága mellett. Az első McPherson rugóstagok 25 mm-es dugattyúrudakkal rendelkeznek. A merevség lehetővé teszi, hogy a szerkezet jobban elnyelje az oldalirányú terheléseket.

A V40 modell hátsó futóműveit egycsöves lengéscsillapítókkal szerelték fel, amely egyetlen szeleppel oldja meg a berugózást és a kirugózást. Ezáltal az olajnak rövidebb utat kell megtennie és nagyobb sebességgel képes áramlani, így a lengéscsillapító is gyorsabban reagál. A keresztstabilizátorok átmérőjének növelése szintén a sportos vezetést segíti.

Az új Volvo V40 R-Design változat elérhető lesz mindazon piacokon, ahol a Volvo V40 is kapható. A Volvo arra számít, hogy a V40 mellett döntő vásárlóinak 10 százaléka választja majd az R-Design kivitelt.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/