Kapott még egy frissítést a Mazda6
A Mazda még egyszer utoljára átdolgozta 6-os szedánját, melyet a Los Angeles-i Autókiállításon mutatott be. A tervezők fokozták a minőségérzetet kívül-belül, még több vezetői asszisztens rendszert építettek az autóba, a motorkínálatot pedig egy új, hengerlekapcsolásra is képes 2,5 literes egységgel gyarapították.
A Mazda6 hajtáslánc-kínálatban megjelenik a 2,5 literes, henger-deaktiváló rendszerű Skyactiv-G benzinmotor, amely akadálytalanul vált a négyhengeres és a kéthengeres üzem között azért, hogy ugyanolyan teljesítmény mellett tovább javuljon a reális fogyasztás. Ezen kívül a turbófeltöltős Skyactiv 2.5T motor, amely a Mazda CX-9 szabadidőautóban mutatkozott be, a Mazda6-ba is bekerül, de sajnos csak az észak-amerikai piacon.
A tervezők a 2018-as Mazda6 esetében kívülről és belülről is fokozták a minőségérzetet – az autó még érettebbé vált. A felsőbb felszereltségi szintek olyan elemeket tartalmaznak, mint pl. a ’sen’ fabetét, melyet Japánban a tradicionális hangszerek, vagy a bútorok gyártásában használnak. Az összkép letisztult és méltóságteljes.
Ezen kívül az i-Activesense biztonsági csomagba még több eszköz került, hogy minimalizálják a baleset vagy a sérülések lehetőségét, ugyanakkor nyugalmasabb legyen a vezetés. Az MRCC (radaros sebességtartó) például immár teljesen megállítja és újra mozgásba hozza a járművet, ha az elöl haladó autó félrehúzódott a Mazda elől. Az autóban emellett már a Mazda legfejlettebb 360 fokos kamerája dolgozik.