Még a németek sem bírtak a Koenigsegg One:1-nal
Hazánk nagyon távol áll attól, hogy valaha egy ilyen teljesítményű sportkocsit lássunk magyar rendszámmal, ám úgy tűnik, a németeket is váratlanul érte az 1360 lóerős gép, ugyanis az első modell regisztrációja során lefagyott a rendszer a teljesítményadatok beírásakor.
Még a magyarnál sokkal fejlettebb német gépjármű-regisztrációs rendszer sem bírt az első, országba érkezett Koenigsegg One:1-nal.
Az egy megawattos szupersportkocsi épp annyi kilót nyom a mérlegen, mint lóerőkben kifejezett teljesítménye – 1360. Közben nyomatéka még ezt is meghaladja: 1371 Nm a csúcs. Mindezt egy 5.0 literes V8-as duplaturbós aggregátból, ami képessé teszi az négykerekűt a 440 km/órás sebesség elérésére is, miközben kereken 20 másodperc alatt gyorsítja álló helyzetből 400-as tempóra.
Ezek fényében talán nem csoda, hogy a német regisztrációs rendszer nem bírt a One:1 teljesítményével, mivel csak három számjegy írható teljesítménymezőjébe, és csak kilowattban. Így kénytelenek voltak frissíteni a szoftvert az autó kedvéért, hogy beírhassák a bűvös ezres számot.
Végezetül nem árt megjegyezni, hogy a legerősebb Koenigseggből csupán hat darabot készít a gyár, melyek mindegyikét előre eladták már.