Megjött a Seat első terepjárója
Íme, néhány héttel a premier előtt meg tudjuk mutatni a Seat első allroad modelljét, az Altea Freetracket. A spanyol gyár eredetileg a június 7-én kezdődő Barcelonai Autószalonon akarta leleplezni az újdonságot, a hivatalos sajtóanyagot azonban már most kiküldték az illetékesek. Nem meglepő módon a szériaváltozat sokkal visszafogottabb lett, mint a Genfi Autószalonon kiállított tanulmány, hiányzik a pótkerekes hátsó ajtó, elvesztek a brutális sárvédő-szélesítések és a hasmagasság is jóval szerényebb lett.
A Freetrackben a VW-csoport jól ismert Haldex-kuplungos összkerékhajtási rendszere dolgozik, mely alapértelmezésben az első kerekeket hajtja, szükség esetén azonban a nyomaték ötven százalékát tudja a hátsó tengelyre küldeni. A terepezős Altea XL kétféle motorral lesz rendelhető, a 200 lóerős kétliteres turbós benzinessel, illetve a 170 lóerős kétliteres dízellel. A Freetrack szeptembertől kapható a kereskedésekben, galéria a címre kattintva!
Íme, néhány héttel a premier előtt meg tudjuk mutatni a Seat első allroad modelljét, az Altea Freetracket. A spanyol gyár eredetileg a június 7-én kezdődő Barcelonai Autószalonon akarta leleplezni az újdonságot, a hivatalos sajtóanyagot azonban már most kiküldték az illetékesek. Nem meglepő módon a szériaváltozat sokkal visszafogottabb lett, mint a Genfi Autószalonon kiállított tanulmány, hiányzik a pótkerekes hátsó ajtó, elvesztek a brutális sárvédő-szélesítések és a hasmagasság is jóval szerényebb lett.
A Freetrackben a VW-csoport jól ismert Haldex-kuplungos összkerékhajtási rendszere dolgozik, mely alapértelmezésben az első kerekeket hajtja, szükség esetén azonban a nyomaték ötven százalékát tudja a hátsó tengelyre küldeni. A terepezős Altea XL kétféle motorral lesz rendelhető, a 200 lóerős kétliteres turbós benzinessel, illetve a 170 lóerős kétliteres dízellel. A Freetrack szeptembertől kapható a kereskedésekben.