Öngyilkosság négy keréken
A V8-as kompresszoros motorral felszerelt Caterham RS is több mint 1000 LE/tonna aránnyal rendelkezik, ami megközelíti a Forma-1-es rakéták értékét.
Az elmebetegség nem ismer határokat, erre ékes bizonyíték a Caterham RS Seven, melyben 500 lóerő ad randevút 520 kilogrammnak. A Caparo T1-hez hasonlóan a V8-as kompresszoros motorral felszerelt Caterham RS is több mint 1000 LE/tonna aránnyal rendelkezik, ami megközelíti a Forma-1-es rakéták értékét és kétszerese a Bugatti Veyronénak. A hátsókerekes parittya kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel százra, végsebességét pedig 240 km/órában limitálták; jobb is, mert különben felszállna. A 115 ezer fontos játékszerhez kétnapos vezetői tréning is jár, de azért ez a gép nem egy életbiztosítás.
A 3,5 méter hosszú Caterham RS-ben az RS Performance műhely által 16 éve folyamatosan fejlesztett 2,4 literes, 40 szelepes V8-as motor dolgozik, mely szívó kivitelben 380, kompresszoros verzióban pedig több mint 500 lóerőt pumpál ki magából. A motor ráadásul a mérlegen nem nyom többet 90 kilogrammnál! A kompresszoros Caterham RS-ből összesen nyolc darabot építenek, mindegyikre 12 hetes várakozási idő van, a tulajdonost pedig 115 ezer fontjától szabadítják meg. A 10 ezres fordulatszámon 500+ lóerőt leadó motorhoz hatfokozatú, kormányról is vezérelhető szekvenciális váltó tartozik, az erő a 245-ös hátsó gumikat sanyargatja. Kipörgésgátló és rajtprogram is van a Caterham RS-ben, de megzabolázni így sem lehet egyszerű. A Caparo T1 biztonságosabbnak tűnik, már csak vastagabb gumijai végett is.