/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Pagani Zonda Roadster F

2006. február 27. 02:11   |   Autoblog
címkék:  

Tavaly Genfben a csukott F keltett feltűnést, holnaptól pedig a nyitott F fog csodálatot keltve pózolni a szokásosan csöppnyi standon.


A szélre való utalás kétszeresen is igaz a Pagani esetében, ugyanis a Zonda az Andokban honos természeti jelenség, míg egy nyitott, több száz lóerős autóban már orkán erejű szélviharra lehet számítani féktelen száguldás közben.

Horacio Pagani továbbra is tartja néhai honfitársának, az argentin Juan Manuel Fango Forma-1 világbajnoknak tett ígéretét, és kitart az AMG-Mercedes motorok alkalmazása mellett. Fontos tudni, hogy a manufakturálisan előállító olasz üzem nem versenyautókat gyárt, hanem egyedi kuriózumokat, nagyon kis darabszámban, és ezt most újfent hangsúlyozták. A Roadster F genfi bemutatkozása egyben a Pagani új ékkövének premierje is: a cég eddigi fennállásának ez a leggyorsabb, legdrágább, és talán legszebb modellje.

A különleges formájú, abszolút unikum jellegű nyitott sportkocsi az F típus műszaki bázisára épül és fokozva az exkluzivitást, annak is erősebb, úgynevezett Clubsport változatára. Ez annyit tesz, hogy a középre beépített, természetesen 12 hengeres, 7,3 literes AMG-Mercedes erőforrás 600 helyett 650 lóerős, és ez az erőpotenciál vérbeli GT-tulajdonságokat kölcsönöz a Roadster F-nek. A 780 newtonméteres nyomaték gázadásra brutálisan kezdi tolni az üresen 1230 kilogrammos, fényezetlen, szénszálas felépítménnyel rendelkező Paganit, amit a számok is igazolnak. 100-ra röpke 3,6, 200-ra 9,8 másodperc alatt gyorsul a pusztán hátsókerék-hajtású Zonda, végsebessége meghaladja a 340 km/órát, és nyitott tetővel is bőven 300 feletti tempóra képes.


Az utastér kialakítása legalább annyira egyedi, mint a külső design, minden részlet aprólékosan kidolgozott, és a legnemesebb anyagok felhasználásával készült. Végezetül álljon itt a Pagani saját értékelése az autóról: “The fastest, most exclusive, most powerful and most expensive Roadster in the world. The Pagani Roadster F.”


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/