Sérült Dacia Dustert vett újként
Egy indiai Renault kereskedő egy javított Dustert sózott ügyfelére. Legalábbis az autó hátsó ajtaját már biztosan újrafényezték, mert köszönő viszonyban sincs a kasztni többi elemének színével.
India bár talán a világ többi országánál jobban fejlődik, még mindig óriási a szegénység és hatalmas a különbség a társadalom főbb rétegei között. Így aztán nem mindennapi dolog, ha az ember megengedhet magának egy új autót – legyen az akár Dacia.
Ennek ellenére a minap egy ügyfél nem éppen olyan autót kapott, amilyet a pénzéért elvárt volna. A Delhiben található Renault kereskedés egy alkalmazottja ugyanis egy elég rosszul kijavított Renault Dustert – a fejlődő országokban nem Daciaként kerül forgalomba a crossover – adott el újként szerencsétlennek. Mielőtt elvitték volna az autót, az ügyfél édesapja fura, javításra utaló jeleket talált a tanksapka körül, aminek vonalán elindulva jött az igazi meglepetés: a jobb hátsó ajtó színárnyalata egészen másmilyen volt, mint a karosszéria többi eleméé.
Amikor kérdőre vonták a dolgot, az értékesítő azt mondta, hogy ez csak a védőfólia eltávolításából visszamaradt vékony ragasztóréteg, ami idővel lekopik. Ám ezt nem voltak hajlandóak tudomásul venni, így hívatták a menedzsert, aki elvitte a kocsit, majd nagyjából húsz perc múlva visszahozta, és a probléma úgy tűnt, megoldódott. Végül elvitték az autót, ám rendes fényviszonyok között már tisztán látszott, hogy az egész ajtó színe eltér környezetétől.
Azzal a lendülettel vitték is vissza a hibás autót, s bár az értékesítés rögtön elismerte a bakit, majd felajánlottak egy új ajtót és ajándék fényezésvédő teflonbevonatot, a vevők – érthető módon – inkább egy új autót szerettek volna, a menedzser azonban ebbe nem volt hajlandó belemenni. Az ügy pedig azóta is megoldásra vár.
Ezen nincs mit meglepődni én magam is vettem már itthon is új autót javítva. Nagy valószínűség szerint szállítási sérült volt. Csak az volt a nagy probléma, hogy ez csak eladáskor derült ki. Minden elemnek más-és más rétegvastagsága volt. Egészen 80-tól a 360-ig mindent mértünk. Nem gondoltam volna, hogy új autó vásárlásakor a szalonban az egyik legfőbb kellék a rétegvastagság mérő kell, hogy legyen.
A cikk utolsó bekezdésének tartalma zagyvalék, vagy csak én nem értem?
“az óta” ? Ülj le fiam! Egyes.
Nálunk a Lagermaxnak külön fényező üzeme van a szállitássérült autók javitására.Ismerek olyan márkaszalont,ahol átveszik a sérült null km-es autót és megjavitják,majd újként adják el.Nem magánszemélyeknek,hanem flottába úgy nem hisztizik senki.Ezt tőlünk nyugatra másként értelmezik.Még mindig vadkeleten élünk.