Új motort kapott a Volkswagen Polo GTI
Ráncfelvarráson esett át a Volkswagen Polo GTI, melynek legfontosabb hozadéka, hogy a kihegyezett, 180 lóerős 1,4-es helyett egy 1,8 literes, 190 lóerős turbómotor került a motorháztető alá.
A modellfrissítéssel a Polo GTI külseje is változott. Új a hűtőrács, melynek piros csíkja immár az átalakított, dupla vetítőlencsés fényszórókba is befut, kifejezőbb a lökhárító, emellett sportosabb a diffúzorbetéttel ellátott hátsó lökhárító és a hátsó lámpák is megváltoztak. A Polo GTI ezen kívül új, látványos 17 hüvelykes felniken gördül, a sárvédőkön pedig ott díszeleg az új, piros GTI felirat. A kis forró ferdehátú szebb, mint valaha.
A motortérben az 1,4-es, kettős feltöltésű benzinmotort a 10 lóerővel erősebb, ám 1,8 literes TSI aggregát váltotta, amely nyomatékból is többet hozott a konyhára. Az előd 270 newtonméterével szemben ez 320 Nm-t tud. Szintén újdonság, hogy a nagyobb lökettérfogatú erőforráshoz ismét köthető hatfokozatú manuális váltó. Az új Polo GTI két tizeddel jobban, 6,7 másodperc alatt gyorsul fel százra, és a 228 helyett a 236 km/órás sebességet is eléri.