2007. június 11. 15:12   |   Autoblog
címkék:  

WRC-különkiadás a Ford Focusból

A Barcelonai Autószalonon ördögi Focus-különkiadást mutatott be a Ford, a WRC-S jelű modell pontosan 666 számozott példányban kerül piacra. Az újdonságot nem más, mint a rali-világbajnokságot vezető Ford-pilóta, Marcus Grönholm leplezte le, a történet egyetlen szomorú része, hogy a WRC-S csak Spanyolországban lesz hozzáférhető. A modell a háromajtós, 136 lóerős, kétliteres dízel Focusra épül, cicomának megkapta viszont a Focus ST összes külső dizájnelemét, az összképet a 18″-os felnik és a feltűnő, kockás zászlós, gyártási számos WRC-matricázás teszik teljessé.

Ami a belteret illeti, a WRC-S-t új sportos ülésszettel szerelték fel, a fekete kárpitozást fehér csíkok díszítik, a szőnyegek is ehhez a mintához igazodnak. Háromküllős sportkormány nincs, van viszont alumínium pedálgarnitúra, a modell felára 1430 euró egy sima kétliteres Focushoz képest. Annyiért megéri, minden bizonnyal gyorsan elkel majd minden darab. Galéria a címre kattintva!

A Barcelonai Autószalonon ördögi Focus-különkiadást mutatott be a Ford, a WRC-S jelű modell pontosan 666 számozott példányban kerül piacra. Az újdonságot nem más, mint a rali-világbajnokságot vezető Ford-pilóta, Marcus Grönholm leplezte le, a történet egyetlen szomorú része, hogy a WRC-S csak Spanyolországban lesz hozzáférhető. A modell a háromajtós, 136 lóerős, kétliteres dízel Focusra épül, cicomának megkapta viszont a Focus ST összes külső dizájnelemét, az összképet a 18″-os felnik és a feltűnő, kockás zászlós, gyártási számos WRC-matricázás teszik teljessé.

Ami a belteret illeti, a WRC-S-t új sportos ülésszettel szerelték fel, a fekete kárpitozást fehér csíkok díszítik, a szőnyegek is ehhez a mintához igazodnak. Háromküllős sportkormány nincs, van viszont alumínium pedálgarnitúra, a modell felára 1430 euró egy sima kétliteres Focushoz képest. Annyiért megéri, minden bizonnyal gyorsan elkel majd minden darab.