2015. augusztus 23. 21:13   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A Volvo XC90 megrendelők 76%-a a csúcs példányt választja

A svéd márka bejelentette, hogy eddigi 57 ezer XC90-es vásárlójuk több mint háromnegyede a legmagasabb, Inscription felszereltséggel választotta négykerekűjét. Így a magas eladási számok magas darabárat is takarnak egyúttal.

A Volvo bejelentette, hogy új XC90-es SUV modelljére érkezett eddigi 57 ezer megrendelés több mint háromnegyede a csúcsfelszereltségre tartott igényt.

Az már nem titok, hogy az újdonság hatalmas sikert jelent a svéd márka történetében, ugyanis az idei évre tervezett 50 ezres eladási szám már most 57 ezernél jár, ráadásul az információk szerint elég magas darabonkénti árral szorozva.

A hatalmas igény kielégítése érdekében egyébként a svédországi Torslandában három műszakos termelés folyik, úgyhogy hamarosan elkezdhet félni a BMW X5, Mercedes ML és Audi Q7 prémiumtrió.