2015. december 06. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Már 735 lóerőre húzták az új Ferrarit

A Wheelsandmore fogott egy példányt a Ferrari 488 GTB középmotoros autójából, és addig gyúrta, míg 735 lóerőt nem csinált a gyári 670 helyett. Aki kevesebbel is beéri, annak készült egy gyengébb csomag, aki pedig többre vágyik, annak optikai kiegészítők is vannak.

Nem túl régi darab a 458 Italiát váltó Ferrari 488 GTB, a tunerek közül néhányan máris előálltak a modell ilyen-olyan úton-módon való megpiszkálásával. Köztük van a Wheelsandmore csapata is, akik nem csak a kerekeket cserélték le az ágaskodó paripán, hanem egy vad csődörré nevelték azt.

A Settecento-Trenta kiegészítő nevet viselő olasz középmotoros kétféle erőkiosztásban érhető el. Az első lépcsőfokot egy 720 lóerőre és 840 Nm-re emelő motorvezérlő-átírás és új légszűrők jelentik, míg a kipufogórendszer lecserélésével további 65 paripa és 10 Nm csalható elő a 3.9 literes turbós V8-ból.

Az első szint mindössze 2941 euróba (918 ezer forintba) kerül, a második lépcsőfokért viszont már 7897 eurót (közel 2,5 millió forintot) kell kifizetni. Ha azonban valaki ennél is többre, esetleg egész másra vágyik, akkor a kovácsolt, háromrészes, elől 21×9, hátul 21×12,5 collos Fiwe felnigarniturának biztos örülni fog.