2009. március 05. 19:45   |   Autoblog
címkék:  

Yeti, a Skoda első szabadidő-autója

A Genfben bemutatkozott Yeti ötajtós, 4,2 méter hosszú, első- vagy összkerékhajtású, korszerű VW-konszernes erőforrásokkal.


A hegyi emberről elnevezett kompakt szabadidő-Skoda zöld utat kapott, így hamarosan – a Skoda reményei szerint – felkavarhatja a szegmens “állóvizét”. A Genfben bemutatkozott Yeti ötajtós, 4,2 méter hosszú, első- vagy összkerékhajtású, a kategória elvárásainak megfelelően terepjárós stílusjegyekkel is felruházott jármű, korszerű VW-konszernes erőforrásokkal.   

Galéria megtekintése

Nagyítás Képgaléria megtekintése


A Yeti barátságos kinézetű, praktikus kis szabadidő-autó, príma variálhatósággal. Csomagtere többféleképpen rendezhető, de a hátsó üléssora akár el is távolítható, mellyel 1760 literes tér szabadul fel csomagszállítás céljából.

A Yeti alapmotorja az új VW Polóban debütáló 1,2 literes, 105 lóerős TSI turbómotor lesz, de a kompakt szabadidő-autó a 160 lóerős 1,8-as TSI aggregáttal is megvásárolható lesz. Utóbbihoz szériában jár a négykerék-hajtás is. A Skoda emellett a 110, a 140 és a 170 lóerős 2,0 CR TDI dízelmotorral is kínálja fogja a Yetit; a kiváló menetteljesítmények garantáltak. A leggyengébb TDI-hez választható az összkerék-hajtás, a két erősebb hajtómű alapban mind a négy kereket hajtja.    


A piaci bevezetés időpontjáról egyelőre nincsenek információink. Mindenesetre ha a Yetinek vonzó árat kalkulálnak ki, hazánkban is nagy érdeklődésre számíthat majd.