2017. június 24. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A nap képe: A világ első, nézettségből vásárolt autója

Az Opel egy érdekes játékot indított a Youtube felhasználók számára. A lényeg, hogy ha a feltöltők videóit elegen nézik meg, akkor egy autó is lehet a jutalom. Így „vásárolt” magának egy új Astrát egy holland srác.

Lassan már nem a Bitcoin vagy a kuponok és egyéb nyereményjátékok lesznek a menők, hanem a megtekintések után járó jutalom – legalábbis az Opel szerint, amely legújabb kampányában az adott felhasználók Youtube csatornáira feltöltött, majd megtekintett videók után  ad jutalmul autót és kiegészítőket.

Yuri Schuurkes például így lett büszke és boldog tulajdonosa egy ötajtós piros Astrának, ugyanis az ő videóját 1,1 millióan tekintették meg, a hatchback viszont „csak” 922 800 nézőbe került. Ha beérte volna kevesebbel, akkor a háromajtós Corsa 739 600, míg a Karl Rocks már 589 900 megtekintéstől elvihető lett volna, ráadásul az olyan kiegészítők, mint a tetődoboz 24 200 vagy az iPad tartó 3 000 megtekintéssel szinte ajándéknak számít.

Persze, mielőtt mindenki feltöltésbe kezdene, az Opel csak hat darab ilyen módon megszerezhető járművet ajánlott fel azok között, akik április 24-től június 30-ig tartó időszakban feltöltik Opel tesztvezetésükről szóló videójukat, majd a megfelelő számú ember tekinti meg azt.

Nos, Yuri Schuurkesnek ez sikerült, így ő lett az első ember a Földön, aki megtekintésekből vásárolt autót magának. Íme a nyertes mű: