2020. március 26. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Egy Ford Ranger dagonyázáshoz

A pickupok Európát is meghódították, egyedül Németországban 30 ezer darab talált gazdára belőlük tavaly. Az eladások csaknem harmadát a Ford Ranger tette ki, amely hazánkban is a piacvezető az 1 tonnás kategóriában. Mindez elég okot szolgáltatott a delta4x4 csapata számára, hogy felspécizzen egyet. Félelmetes offroadert faragtak belőle.

Terepjáró specialista révén a delta4x4 jól tudja, hogy egy összkerékhajtású jármű számára a legfontosabb a megfelelő hasmagasság. Nem fogták vissza magukat, a Rangert egyedi karosszériakészlettel 10 centiméterrel megemelték, emellett hosszabb rugókat szereltek be, amelyek további 4 centiméterrel toldották meg a magasságot. A kerékhangárokat 18 colos felnikre szerelt 305/60/18 méretű Cooper STT Pro terepgumikkal töltötték ki, amelyek újabb 2-3 centiméterrel magasították a járművet. A vaskos terepabroncsokhoz szélesebb kerékjárati íveket is felszereltek.

A delta4x4 mindemellett egy haspáncélt és egy gallyrácsot is felerősített a Rangerre. Utóbbira két kiegészítő PIAA szúrófényt is felszerelt, amelyek jó szolgálatot tesznek éjszakai offroadozáskor. Meg kell hagyni, a felspécizett Rangernek remekül áll a sár.

No és mennyibe került a Ranger felöltöztetése? A 10 centiméteres karosszériaemelésért 2260 eurót kérnek, a rugó- és lengéscsillapítószett 2216 eurót kóstál, a kerékgarnitúra ára pedig 2900 euró. A szélesebb sárvédők 1800 euróba kerülnek, az első rács 560 euró, a kiegészítő fényszórók pedig 600 euróért vihetők el.