2020. április 09. 19:10   |   Autoblog
címkék:  

Újra megnyitottak a kínai márkakereskedések

A Volkswagen Csoport Kína tevékenysége egyértelműen az üzleti fellendülés jeleit mutatja. A 2000 Volkswagen márkakereskedés újból nyitva van, március utolsó hétvégéjén a bemutatótermek forgalma az előző év azonos időszakához hasonló.

A Csoport további helyben termelő márkái, az Audi és a Škoda márkakereskedéseinek több mint 95%-a is újból megnyitott. A Changsha-i SAIC Volkswagen közös vállalat szintén folytatta működését ezen a héten. A Csoport létesítményeinek száma, ahol újraindították a működést a 33 autó- és alkatrészüzemből 32-re nőtt.

A Volkswagen Group China vezérigazgatója, Stephan Wöllenstein mondta: „Márkakereskedőink ismét vásárlókat látnak a bemutatótermekben. Egyre erősebbek a fellendülés jelei, és nagy esély van arra, hogy a kínai autópiac nyár elején eléri a tavalyi szintet.”

Az év második felében a Volkswagen Csoport Kína a kínai piac e-mobilitási stratégiájában jelentős mérföldköveket fog elérni. Két üzem megkezdi a teljesen elektromos modellek helyi gyártását a Volkswagen moduláris elektromos hajtású platform (MEB) alapján. Az Antingban és a Foshanban található telephelyek együttes kapacitása 600 000 egység/év. A gyártás megkezdését követően a Volkswagen ID. modellek ezután mutatkoznak be Kínában. Ezen felül az Audi e-tron gyártása az év végén kezdődik meg Changchunban.